Dacă iubim, să o facem simplu și pur!

Sunt o mulțime de cuvinte care nu-mi plac. Sub nici o formă. Niciodată. De exemplu, șantajismele sentimentale. Mi se pare josnic să ameninți pe cel îndrăgostit cu texte menite să-i ştirbească din confortul pe care îl simte alături de tine. 

Dacă mai faci/mai spui/mai dregi una sau alta, plec/nu mai vorbesc cu tine/nu te mai iubesc. 

Nu cred că cineva, și-a cuibărit inima de bună voie în dosul palmei tale, dintr-o plăcere maximă de a sta înfricoșată apoi la gândul că te va putea pierde. Adică, suntem oameni! Sortiți greșelii. Nu putem condiționa iubirea noastră, datorită și pentru că. Nu suntem negustori, pentru numele lui Dumnezeu! Nu vindem afecțiune la piaţă cu 5 lei kilogramul!

Dacă iubim, să o facem pur și simplu!

Nesiguranța mă blocheazā pe mine… Îmi șterge orice chef de a crede/de a vrea/de a simți ….

28 de gânduri despre „Dacă iubim, să o facem simplu și pur!

  1. Cineva mi-a spus odată „ofer atâta dragoste câtă primesc”. Aceea nu e dragoste şi cred că persoana respectivă lucrează mai degrabă cu termeni de contabilitate. În dragoste nu se face schimb, îmi dai ca să îţi dau sau cât să îţi dau. Probabil există destui oameni şi din aceştia, care au doar impresia că ştiu ce înseamnă să iubească – şi eventual îţi mai dau şi lecţii. Când iubeşti, o faci cu sufletul şi accepţi persoana iubită cu bune şi rele, aşa cum şi ea ar trebui s-o facă, fără condiţionări. Când acestea apar, te întrebi „şi dragostea unde e?”.

    Apreciat de 1 persoană

    • Am auzit și eu de multe ori expresia asta. Părerea mea este ca nu iubim deloc atunci cand negociem iubirea. Profităm. Așteptăm. Șantajăm. Orice … dar nu iubim! Totuși, când ajungem să facem și asta (să iubim), vreau să cred, o facem toți ca la carte. Nu că am ține neaparat să facem asta ci pentru că deja nu mai este domeniul nostru. Deciziile, trăirile și toate celelalte intră automat sub tutela inimii. Ea taie, ea spânzură 😀
      Si mai cred că macar o dată în viața asta ajungem să fim „trăiți” noi, de la un capal al nostru până la celălalt, de către această iubire.

      Apreciat de 2 persoane

  2. Iubirea este pur si simplu…
    Fara angajamente
    Fara promisiuni
    Fara nimic…iubirea este iubire.

    Cu mica diferenta…unii o asteapta o viata intreaga ca s-o primeasca…

    Apreciază

  3. Văd că și pe mine nesiguranța, incertitudinea, suspansul…m-au blocat. Am devenit autistă. Reacționez rar și prost. Sau nu mai reacționez la niciun stimul.
    E trist ce scrii, dar e adevărat.

    Apreciază

Lasă un răspuns

