My little Rhea

„Muzica răscolește toate sentimentele, și ca și după o furtuna, sufletul liniștindu-se, devine mai bun, mai îngăduitor, mai nobil” – Vasile Conta

Buburuzul meu mi -a spus astăzi, imediat după ce și-a terminat studiul cam asa:  Știi mami? Nu-mi pasa ca ceilalți cântă mai bine, sunt bucuroasa ca și eu pot sa o fac din ce în ce mai bine! Asta înseamnă ca voi fi cea mai buna, cândva! Asa-i mami?!

Asa sa te ajute Dumnezeu! ❤

Duminica binecuvântată, dragilor! Va îmbrățișăm cu mare drag pe toți, fără excepție! Amândouă!

33 de gânduri despre „My little Rhea

  1. Să ştii că am bântuit din nou pe aici. O dată pentru mica pianistă şi o dată fiindcă-mi lipsea ceva, era un gol, undeva, printre spusele tale. Am depistat, ştii că eu sunt cu livretul de detectiv la zi ştampilat, şi că pe el, chiar dacă plagiat, scrie „detectivul lu’ peşte” (pane).
    Aşa deci – cum spuneam. Lipseşte!!! Lipseşte acel permanent „fără excepţie” ce însoţea urarea ta duminicală. Păi iar să mă simt exclusă?? Rogu-te, îndreaptă acolo. De ce i-ai ciuntit din farmec?

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pai sigur ca are mare dreptate…
    canta minunat… si piesele sunt placute…
    felicitari… si la mai mare…
    dar pana la urma… nu cred ca important este sa fii cel mai bun… ci sa fii multumit de tine asa cum esti… mai ales cand ai atins maximul pe care il poti oferi…

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

