Spovedanie (11)

 

… am vaga impresie că doar înscrierea mea la un curs intensiv de învăță-mă să uit de tine, ar mai reuși să-mi fluture alb, sfârșitul unui război mondial în plină desfășurare înăuntrul ființei mele. Cerul mi-e survolat constant de gânduri ce ţipă zdrențuit, potecile inimii îmi sunt permanent bătătorite de doruri albastre iar eu mă sufoc zi de zi dintr-o lipsă acută de tine. Aseară, după o lungă și extrem de dureroasă analiză sufletească, am aflat cu stupoare că îmi lipsește pacea unui apus ce mă găsea uneori în brațele tale, și-mi este aproape imposibil să continui un zbor schiop făcut într-o singură aripă ….

4 gânduri despre „Spovedanie (11)

  1. Fara tine doar furtuni adun…
    Nori de lacrimi fac din flacari scrum.
    Si-ti spun: Am nimic fara tine!

    Am nimic fara tine
    Si tot ce-i mai frumos in viata mea
    E doar din vina ta…
    (Dana Nalbaru)

    Apreciază

Lasă un răspuns

