Still got the blues …

Am iubit-o mai mult decât orice pe lume. Mai mult decât orice… Nu ştiam că se poate iubi atât. În sfârşit, eu, în orice caz, credeam că nu sunt… programat să iubesc în felul ăsta. Declaraţiile, insomniile, ravagiile pasiunii, toate astea erau bune pentru alţii. De altfel, chiar şi numai auzul cuvântului pasiune mă făcea să râd. Pasiunea, pasiunea! O plasam undeva între hipnoză şi superstiţie… Era aproape un cuvânt de ruşine în gura mea. Şi pe urmă, povestea s-a întors împotriva mea când mă aşteptam mai puţtin. Eu… Eu am iubit o femeie. M-am îndrăgostit aşa, ca atunci când faci o boală. Fără să vreau, fără să cred, împotriva voinţei mele şi fără putinţă să mă apăr după aceea…         

Anna Gavalda în O iubeam

… pentru ca, demult, cândva, într-o zi ca aceasta, ni s-au intersectat întâia oara, privirile… Mai știi?! Ma pot așeza lângă tine? și apoi Chiar te rog, au devenit, asa cum ne-a plăcut noua sa spunem mereu, pietre pe care am clădit tot ce a urmat… Doua ore si 15 minute – am spus eu – 135 de minute ai spus tu, perioada in care am emigrat pentru eternitate – eu cu toate catrafusele, in sufletul tau – si tu, cu intreaga ta viata, in inima mea. Cine și-ar fi imaginat vreodată, ca timpul va pune drept zid intre noi, Cerul? Ce nebunie, Soare….

Mi-asa de dor de tine!

6 gânduri despre „Still got the blues …

  1. Da,viata este un joc paradoxal între lumini si umbre,bine si rau,viata si moarte. Uneori pierdem ce avem mai drag,si continuam sa supravietuim cu Sufletul arzând,mistuit de flacari de drag si dor,însa totul este sub controlul lui Dumnezeu.
    „De alta parte,stim ca toate lucrurile lucreaza împreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu si anume spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau.”
    O saptamâna cu Soare în Suflet !

    Apreciază

Lasă un răspuns

