Tu ce mai faci, Soare?

Știi? … Oamenii n-au învățat încă, tot ce m-ai învățat tu… Ei încă se tem, încă iau hotărâri în turma … Inca ucid vise, încă strivesc sub călcai fericiri … Lumea-mi miroase a pustiu și-a pădure și-a ploaie …

(Da. M-am prăbușit ieri sub greutatea unor litere scrise anapoda)

Si ce dacă? M-am străduit sa nu cad … Dar vezi? Mi-a alunecat un gând pana dincolo de iad și apoi mi-a cedat sufletul subit … Nu e vina mea.

Tu ce mai faci, Soare?

Ma poți vedea?! Nu plâng, de ce ma cerți?! …. Așează-ma lângă tine. Vorbește-mi. Îmi lipsește blândețea din glasul tău …Haide … Strânge-ma-n brate …

(Daca ma gâdili după ureche, cu un pupic de-al tău, promit sa zâmbesc.)

Ma dor toate visele, ma ustura viata-n piept … Poți sa simți? Mda …. Nu-mi place deloc fără tine. Niciodată nu mi-a plăcut. Niciodată nu-mi va plăcea!

4 gânduri despre „Tu ce mai faci, Soare?

  1. 🙂 Sunt aici,puternic,alb-stralucitor,
    Stau ascuns o vreme,protejat de nor.
    Însa-n scurta vreme,toti ma vor simti,
    Caci voi arde lumea,si o voi topi !
    Voi aprinde spinii,paiele si fânul,
    Trestia si lemnul,pleava si pelinul.
    Mistuind pamântul,arzând tot ce-i rau,
    Pastrând doar valoarea,Cuvântului Sau !
    A Celui Ce Este,Verbul Absolut,
    Si pe care lumea,nu L-a cunoscut.
    Ci,L-au dat la moarte,L-au crucificat,
    Pe Domnul Vietii,Cel glorificat !
    Cel ce-mi porunceste,azi sa stralucesc,
    Sa ofer Lumina,celor ce-o primesc.
    Iar cei care astazi,se ascund în umbra,
    Vor chema Lumina,în viata lor sumbra ! 🙂

    Fii binecuvântata Rhea draga,împreuna cu toti cei dragi .

    Apreciază

Lasă un răspuns

