Spovedanie (7)

Mi-a plăcut întotdeauna ca sentimentele – atât ale mele cât și ale altora – să abunde. Indiferent de natura lor. 

Poate pentru că nu-mi plac lucrurile călduțe. Cine știe?!

(Pe mine ori mă dai pe spate cu o înghețată rece și delicioasă de pepene cu ciocolată, ori îmi servești o cafea aburindă.)

Chestiile abia dezmorţite nu mă ating sub nicio formă.

Îmi amintesc că treaba asta te-a iritat foarte tare initial. Abia mai apoi, mi-ai mărturisit că de fapt, chiar ciudăţenia asta a mea, te-a atras înspre noi, cu o putere magnetică.

Și-apoi, îmi amintesc abundenţa sentimentelor și nebunia a tot ce a însemnat, de-a lungul vremii, acest noi … Îmi amintesc cum la un moment dat, am hotarat că roz ne va reprezenta cu mare succes pe mai departe! Și-mi amintesc cum am construit cu el, universul fetelor nebune. 😁

 Îmi amintesc necuvintele noastre și neputința celorlalți de a le descifra vreodată, indiferent de străduință.

Și îmi amintesc privirea aia în care noi două băteam cinciul fără vreo bănuială din partea celorlalți.

„Cine va îndrăzni să vă despartă pe voi, lipicioaselor?”

Îți amintești?

Cu toate astea, nici el și nici nimeni n-a reușit să oprească ceea ce urma să ni se întâmple.

… eclipsă totală de suflet. 

Uite, cântecul ăsta – punte între inimi –  mi te-a readus aproape… 

(Sau doar a izbutit  Soarele să cucerească bolta unui Cer pustiit cu multă vreme în urmă?)

Cine știe … 

7 gânduri despre „Spovedanie (7)

  1. „Spovedanie (7),este numarul meu preferat,personal. (07/06/1958) Este timpul în care Tatal m-a trimis în acest spatiu material,întrupat din Cuvântul Sau pentru a-Si glorifica în acest trup de „tarîna” Numele Sau Sfânt,prin faptul ca nu m-a lasat singur,ci a avut grija sa-L trimita înainte pe Fiul Sau întâi nascut (fratele meu) Hristos,care ne-a aratat tuturor Adevarul Absolut si IUBIREA neconditionata,sacrificatoare,prin care toti cei ce-L asculta si-L urmeaza spre Golgota,vor sacrifica acest „trup de moarte”,murind zilnic,asemeni Lui,în trup,din IUBIRE pentru semeni,calcând prin credinta,speranta si rabdare pe urmele pasilor Lui,metamorfozati prin aceasta moarte a vietii relative trupesti (nastere din apa si Duh) înviati într -o noua perceptie (dimensiune) a existentei,o viata noua,fericita eterna,tainica,ascunsa în interiorul sufletului,cu Hristos în Dumnezeu.
    Noi,barbatii „Adam”,ne sacrificam zilnic pentru femeile „Eva” însa ea nu percepe acest sacrificiu din cauza pierderii identitatii originii,uitând ca la origine a fost creata din „coasta” lui „Adam” iar când a fost înselata,amagita de siretul „sarpe”,actionând din curiozitate,ignorând Legea,în favoarea satisfacerii dorintei,”Adam” (constient ca va pierde Raiul si Viata eterna) a sacrificat aceste valori absolute,din IUBIRE pentru „Eva” devenind muritor,cazut din slava Tatalui Creator,blestemat de neascultare el,pamântul si toata creatia lui Dumnezeu de pe pamânt.
    Doua milenii s-au scurs de când Dumnezeu,Tatal,ne-a oferit rascumpararea prin jertfa lui Hristos (Pomul Vietii) iar toti cei ce doresc sa aiba parte de zile fericite si viata eterna,pot mânca zilnic din acest Pom al Vietii (Hristos) disponibil tuturor natiunilor pamântului.
    Bon appétit ! 🙂

    https://biblia.resursecrestine.ro/apocalipsa/22

    Apreciază

Lasă un răspuns

