Arici (pogonici)

Știi? … te înșeli amarnic!

M-ai întâlnit pe mine.

Iar eu sunt extrem de fericita sa te am.

Si sunt extrem de mulțumită … de tine.

Cu tine. De noi.  

Dincolo de acest adevăr, împotriva căruia n-ai avea cum sa i te împotrivești, posibil sa troneze o neputință pe care n-am învățat încă sa o anulez.

Va trebui sa ma ierți pentru asta … și-apoi sa ma iubești din nou.

2 gânduri despre „Arici (pogonici)

  1. Tu stii ca eu te iert,um m-a iertat si EL pe mine !
    Si îmi exprim iertarea-n versuri …pentru tine ! 🙂

    Cei ce iubesc cu-adevarat traiesc durerea
    Metamorfozei nasterii,din apa si din Duh.
    Ei au abandonat pamântul si placerea
    Iar prin credinta si rabdare,se înalta zilnic în vazduh.

    Ei au privirile îndreptate înspre ceruri
    Spre Cel ce a murit în trup,si a -nviat.
    Ce S-a ‘naltat la Tatal printre îngeri,
    Si-o sa revina în curând,ca vesnic Împarat.

    El e Lumina lumii si Cuvântul,
    Ce pentru lumea ‘ntreaga a fost dat.
    El linisteste marile si vântul…
    El este Domn…nascut din Dumnezeu Adevarat .

    Apreciază

Lasă un răspuns

