Gând desculț

c07626972f909d489b6bffeac669868f.jpg

Gândul c-ar trebui să renunț la tine, mi-a făcut prima vizită, într-o joi după-amiază. 

(Îmi amintesc perfect, ciocănitul timid în porțile sufletului…)

Venise neinvitat, neașteptat, nedorit.

(Totuși, politicos.)

L-am întrebat discret ce l-a făcut să-mi calce pragul tocmai atunci, dar raspunsul lui a rămas suspendat undeva între ceașca de ceai și biscuitele glazurat, tolănit pe bliduţul albastru.

Atmosfera a rămas tensionată chiar și după ce-am terminat de servit argumentele pro și contra.

În final, a plecat, așa cum venise. Neconvingător. Nedorit. Singur.

De-atunci, vizitele lui au rămas fugitive și lipsite de orice fărâmă de atenție din partea mea …

Până aseară. Când prezența lui mi-a franjurat starea de euforie în care îmi scăldam sufletul.

Dacă a fost obraznic? A fost!

Dacă a fost nemilos? Cu siguranță.

Și totuși … un amănunt pe care n-am cum să-l contest, îmi stă blocat în dreptul timpanului. 

Din păcate, aparținem unui veac ce nu și-a găsit încă acea mână iscusită care să ne poată înghesui între ramele aceluiași tablou.

Un gând despre „Gând desculț

  1. Când acest gând îti va mai da târcoale
    Si va încerca sa se aseze în tablou,
    Ridica-ti ochii înspre cer,priveste-nzare,
    Lupta-te prin credinta,ca un adevarat erou.

    Stai treaza sus,pe meterezele cetatii,
    Ca un strajer viteaz si devotat.
    Caci gândurile negre sunt dusman al vietii,
    Pastreaza gândul lui Hristos,Cel mort si înviat !

    În El gasi-vei pacea si forta necesara
    Iar armatura sfânta,va tine ‘gându’-afara.
    Prin dragostea suprema,si prin al Sau Cuvânt,
    Vei fi învingatoare,cu El,prin Duhul Sfânt !

    Apreciază

Lasă un răspuns

