Vezi, încă exista un loc în mine unde amprentele tale încă mai exista, săruturile tale încă persista, iar șoaptele tale încă sunt ecou în mintea mea. Acesta este locul în care o parte din tine va fi întotdeauna o parte din mine.” – Gretchen Kemp

5 gânduri despre „

    • Nu cred ca n-ai simtit în suflet,
      A mele rugi din miez de noapte.
      Când lacrimi îmi brazdau obrazul,
      Iar inima-mi plângea în soapte .

      Nu cred ca n-ai simtit durerea,
      Ce-ompartaseam cu tine-n gând.
      Când înspre cer îmi atinteam privirea,
      Iar EL îmi raspundea,în susur blând.

      Nu cred ca n-ai simtit caldura,
      Iubirii Absolute,sacrificatoare.
      Ce ti-a atins profund si cald faptura,
      Topind zapada,facâd-o râuri curgatoare.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

