Pentru tine

Azi, Cerul, promite o porție zdravănă de soare! Bine face! Îmi căzuse în gând, niște fărâme de ploi, cuibarite în suflet, încă de anul trecut. Le-a zvantat, binișor! Mă gândesc că ar trebui să-i mulțumesc, desenându-mi pe chip un zâmbet. 

Uite … mi-a așezat până și acești ghiocei în dreptul inimii … 

Un zâmbet anemic, aș putea să-i dăruiesc și eu. Unul, cat să-și deschidă raza gălbuie până înspre tine… Mda. 

Zâmbesc. Cu toată inima.  

Aș putea spera oare, că te-ar ajunge și pe tine, primăvara?! Măcar, în spatele ferestrei?! …

(Te vad cum,  dincolo de gânduri, mai tragi cu ochiul după ea … )

Zâmbesc! Larg, cu tot sufletul… 

Să-ți fie, soare… Și multă lumină! În dreptul ferestrei, dar mai ales, în mijlocului inimii. 

8 gânduri despre „Pentru tine

  1. Toti mai tragem cu ochiul dupa „ea”,
    Caci iarna este rece si pustie.
    Ne-am saturat de geruri si de nea,
    Tânjim dupa culori mai vii si veselie !

    S-aveti în suflet numai primavara,
    În inima,gingase flori de ghiocei.
    Sa încalzeasca Soarele,a inimii camara,
    Iar peste suflet, zbor de ‘porumbei’ !

    Apreciază

Lasă un răspuns

