Regrete

… din multele clipe pe care le-am trăit de-a lungul vieții, nu știu cum … îmi vin în minte mereu, cele pe care nu le-am trăit … încă.

9 gânduri despre „Regrete

  1. Daca nu le-ai trait…”înca”,sunt doar plasmuiri ale imaginatiei,ale propriei gândiri,pe care eviti sa le eliberezi spre înfaptuire, neavând certitudinea ca-ti vor aduce un plus de fericire si/sau o evolutie în perceptia vietii autentice eterne,astfel ramânând blocata de aceste lanturi ale fricii de tine însuti si de propriile tale gânduri.
    Doar marturisirea (pocainta),moartea si învierea,nasterea din nou,metamorfoza materiei moarte,ADEVARUL TE VA ELIBERA din aceste lanturi ale incertitudinilor perceptiei primare,introspectia sinelui,cunoasterea identitatii si rolului pentru care ai fost creata,ca…EVA (femeie).
    Acest proces al ‘renasterii’ nu poate sa se produca decât prin deschiderea inimii,si acceptarea Cuvântului,(Hristos),Cuvânt care te va lumina si vei înainta cu încredere în EL,evitând cu usurinta orice obstacol ce-ti va aparea pe drumul vietii ETERNE…

    Apreciat de 1 persoană

  2. clipele, pline de trairile noastre, de framantarile si bucuriile, de agonii si extaz, de tot…ce ne-am face fara el, poate ca fara ele nu am fi noi, nu? si totusi, mereu este timp…de trait, de iubit, de a fi…fara regrete, numai libertate…

    Apreciază

  3. Rhéa,draga mea,mi-e dor de cuvintele tale pline de optimism,iubire si viata.Unde esti ? Ce se întâmpla ? Esti bine ? Daca treci prin încercari si pot sa te ajut cu ceva,o voi face cu tot dragul,neconditionat…?

    Apreciază

Lasă un răspuns

