Same story … all over again!

fd5618ac10c64267b9c151dfac8cbcfb

„Viaţa însăși este magie, iar dacă nu crezi asta, măcar încearcă să o trăiești ca pe ceva magic.”

 

De-ar fi sa pot sa-mi trăiesc din nou viata, aproape ca n-as schimba nimic.

Eventual, i-as schimba încălțările Timpului.

(strict sandale)

Poate asa, m-ar purta mai des, înspre Soare ... știu eu?!

In rest … nimic nu s-ar schimba!

Mi-as plimba sufletul spre aceleași brate,

Mi-as odihni privirea, iubind același flori …

As respira cu mare drag … fix aceeași inima,

Si … în mod sigur, as plimba dorul de la mine la tine, în același personal bătrân … plin de glasuri, de gânduri, de oameni.

 

Sunt aproape sigura ca as răsturna situații, cu aceeași eleganta! Da …

Mi-as da pe buze cu același sărut,

As îmbrățișa timid același trunchi,

Si as soarbe cu același nesaț … o cafea fierbinte, amara!

 

In mod absolut excepțional … as reuși – poate –  sa nu ma îndrăgostesc de tine.

Sau poate … ți-as cădea la picior, într-un spațiu mai potrivit, sărind astfel peste gustul dezamăgirii.

Cine știe?!

Totuși … De-ar fi sa pot sa-mi trăiesc din nou viata …

Aproape ca n-as schimba nimic!

28 de gânduri despre „Same story … all over again!

  1. Pasnice si echilibrate gânduri,ca si cum totul s-ar derula perfect pe Terra ! Eu fiind o fire mai bizara, revoltata si razboinica,împotriva tuturor sistemelor relative omenesti,m-as lupta,din rasputeri,chiar cu pretul vietii,sa schimb toata perceptia existentei spatio-temporale,facând marche arrière în istoria omenirii,rescriind-o asa cum a fost de la început,asezata si planificata de Cel Ce Este *DUMNEZEU*ÎNTELEPCIUNE*IUBIRE*LUMINA*ABSOLUT*TOTUL UNITAR* …Cauza-efect,spatiu-timp …E=mc2…:)
    Mii de ani omenirea a trait fals,înselata de aparentele colorate ale perceptiei primare,pacatoase,a neascultarii de ADEVARUL CUVÂNTULUI LUI DUMNEZEU,împotrivindu-se LEGII IUBIRII ABSOLUTE,din,prin si pentru care existam ca fiinte rational-sentimentale paradoxale,UNICE si ENIGMATICE. Daca ne-am cunoaste pe noi însine,L-am cunoaste si pe CEL al carui chip si asemanare Îl purtam fiecare …

    Apreciază

  2. … Over time… The same I… :)) , cântând, printre altele:

    🙂
    Râzând… on my wanderer way…:

    … încercând să-mi reamintesc, (între timp 🙂 ) cine sunt… :

    🙂

    Apreciază

  3. Viata,acest DAR minunat,paradoxal,atât de putin patruns de majoritatea omenirii,se experimenteaza cu adevarat doar IUBIND LIBER,fara prejudecati si restrictii facute de legi omenesti,ci ascultând numai de LEGEA lui DUMNEZEU… CUVÂNTUL SAU !:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

