Rhea și confesiunile

e7f71ea486695e7a8b07a242771a9911.jpg

Nu știu cum sunteți voi, dar eu îmi salut îngerul în fiecare dimineață … Primesc de la el un etern ” Buna dimineața, soare! ” de unde îmi culeg energia pozitiva pentru o zi întreagă.

Ne știm dintr-o alta era, dintr-un loc fără timp … fără spațiu!

Îmi beau cafeaua – într-un ritual aproape solemn – alături de gândul lui viu, protector si etern. Știu ca îmi poarta întotdeauna binele și-mi sufla cu drag, cât poate el de departe, neliniștea și grijile cotidiene.

Uneori ii aud glasul, alteori ii citesc cuvintele printre rândurile vieții …

Nu vorbim mereu aceeași limba, dar străduința de-a găsi o cale de mijloc, exista de fiecare parte.

Când ne împiedicam unul în gândul celuilalt, sfârșim într-o îmbrățișare menita sa ne reunească într-un firesc greu de priceput altora.

Parcurgem pașii unei zile, alături.

(Eu în gândul lui, el mereu prezent în sufletul meu.)

Ne despărțim, strict, în timpul destinat odihnei.

(Atunci când amândoi, ne legănam în bratele Celui ce ne-a creat și ne-a adus împreună.)

Vreau sa cred ca ne vom însoți reciproc, pana la capăt! Si după capăt!

Sa ne fie ziua buna, înger!

18 gânduri despre „Rhea și confesiunile

  1. Sa ne fim „îngeri” unul celuilalt,pâna în eternitate,purtati pe aripile Duhului Sfânt de Iubirea Tatalui Ceresc Atotputernic,Adevarat si Viu ,care a facut un cer si un pamânt,în care S-a întrupat dintr-Un Cuvânt,sa ne aduca pace în suflet si în gând, sa ne împace,cu Ziditorul Sfânt ! Sa ne iubim,sa-L ascultam si numai LUI sa ne’nchinam,sa stam uniti în jurul Sau,caci DOAR prin EL,putem,sa ne înaltam la DUMNEZEU !

    Apreciază

Lasă un răspuns

