Te strădui?!

image

 

Desenează-mi ditamai luna pe cerul gurii,
…. o vreau albastra cu ochi căprui!

A…sa o faci neapărat sa zâmbească!

Daca-i trista, decupează-i lacrima într-un pahar de vin și stropește-i coltul genei cu praf gălbui…

Spune-i ca poate fi regina nopții în fiecare seara, dar ziua…
Ziua, vreau sa fie zâna mea!

Vreau sa-mi stea martora secundelor în care zbor în cârca zmeului, despicând vata de zahar a norilor, în mii de fluturi imaculați.
Vreau sa-mi susțină pe vârful degetelor, entuziasmul drumeției fără sfârșit,
Sa-mi fie frunzișul crud al primăverii… și omătul pufos în miezul iernii.

( Vom respira sincron, toate iubirile…)

Desenează-mi ditamai luna…
Pune-i pe buze ruj trandafiriu iar în sprâncene, sădește-i spice de grâu….
Daca nu ți-e greu, lipește-mi ici și colo steluțe.
… da-le un luciu argintiu!
A… sa o faci neapărat fericita!
( zânele sunt întotdeauna fericite )

Desenează-mi ditamai luna…
De jur împrejur, colorează-mi oceanul vălurit în nuanțele toamnei!
Da! Vreau sa respir arămiul ei inconfundabil!

Desenează-mi ditamai luna…
… o vreau cu brate puternice! Blande și puternice!
Știu! Mai greu… Dar te rog eu, încearcă!
Vreau sa ma ma sufoc, abandonând și ultima gura de aer, într-o îmbrățișare…
Îmbrățișarea ei!

Daca poți!
Daca nu … zdrobește-mi praf de creta și ninge-mi visele pe trotuarul din fata casei!
Așează-mi cerul deasupra capului și lasă-mi timpul sa umble hai-hui!

Din plictiseala, la un moment dat, îmi va desena el …
Harta unui vis în care, luna mea albastra cu ochi căprui, va zgudui cerul!
Nu cu tunetul unui fulger ci cu un zâmbet îndrăzneț … cu click!
Am nădejde!

20 de gânduri despre „Te strădui?!

  1. Ce minunat suntem creati,asemenea lui Dumnezeu. Eu stiu ,sunt sigur,suntem frati,ne-a înfiat prin Fiul Sau.
    Prin El,Isus Hristos ,Mesia,ne-a aratat IUBIREA LUI. El vrea sa ne dea mostenire din nou…gradina Raiului.
    A pus în noi valori eterne,caracteristice ,înalte,ascunse în odai,”caverne”,profunde si întunecate. Putini sunt cei ce exploreaza,comorile adânc,ascunse pe caile întortocheate,doar de LUMINA *LUI* PATRUNSE.Comorile descoperite ,de cei ce au primit Lumina,sunt daruri mari,sunt valori sfinte,elibereaza trupul de tarâna,Îi da o forma noua de lumina ce raspândeste stralucire,valorile -s credinta si speranta,ce izvorasc din Dumnezeu,El e *IUBIRE*

    Apreciază

  2. Pingback: September

Lasă un răspuns

