Cine sunt?!

fe813abf5ce4c5ad2b628ac0e9472bec.jpg

… sunt Eva mileniului trei. Creația lui Dumnezeu.

Sunt carne, sânge, oase … și suflet.

Preocuparea mea principală, mi-e inima. Inimă pe care o umplu necontenit cu ceva … orice …

( adun, culeg, împart )

Mi-am transformat sufletul în cel mai mare muzeu de sentimente.  Acolo, am clădit în timp, totul. Așteptările, visele, durerile, lacrimile … trădările, împlinirile … iubirile.

Un amestec omogen … de trăiri intense. Asta sunt!

… Cel ce mi-a dat forma și viața … a fost cuminte și mi-a dat câte puțin din toate. Mi-a dat putere, slăbiciune, frumusețe, curaj, teamă, zâmbete, lacrimi, dorințe, renunțări … Dincolo de ele, mi l-a dăruit pe acest „POȚI” …

(… și pot! Orice!)

Pot să accept timpul și trecerea lui …  trupul meu angajat într-o continuă schimbare, ridurile, kilogramele în plus, oboseala … dezamăgirea, deznădejdea, Cerul lipsit de stele… Lumina și Curcubeul … zâmbetul, fericirea, nerăbdarea …veșnicia și Cerul ce-mi stă brodat deasupra vieții …

 

Sunt Evă!  …. Eva mileniului trei. Vie și puternică!

De jur împrejurul meu, totul are culoare … parfum … viață!

Fiecare clipa are un înțeles profund și un rost aparte!

 

Sunt Eva …Tu … cine ești?! 

18 gânduri despre „Cine sunt?!

  1. De vrei sa-Mi stii identitatea
    Si scopul Meu aicea jos,
    Bine ar fi sa ai azi demnitatea,
    Sa recunosti ca esti,din coasta lui Hristos !

    Eu Sunt Adamul mort pe cruce,
    Ce-am fost rastignit între doi tâlhari.
    Batjocorit urât de fratii Mei de sânge,
    De Farisei,de carturari si oameni mari.

    Eu mi-am dat viata pentru tine,
    Caci te-am iubit atât de mult !
    Scruteaza întunericul din tine,
    Si ai sa vezi mormântul gol si mut !

    E o tacere surda,dureroasa,
    Caci L-ai pierdut pe Cel iubit.
    Cel ce-n iubirea pentru tine,
    Si-a dat trupul,sa fie rastignit .

    Acum,El S-a înaltat la Tatal,
    Iar trupul Sau a fost schimbat .
    Metamorfoza sfânta a-nvierii,
    NOUL ADAM ÎN TRUP DE SLAVA…ÎMPARATESTE,E ÎMPARAT !!:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

