Flash-uri

d5c342dab08161edc0beba7bfbbc560dUn țârâit puternic, face țăndări liniștea în care ma cufund de-o buna bucata de vreme. Moleșeala mi-a încătușat și ultima fărâmă de „chef”, așadar, trupul meu, refuză să reacționeze în vreun fel.

Și din nou țârrrrrrrrrrrr. Vreo 2 minute.

( fără pic de milă, telefonul mi-a terorizat timpanul și mi-a făcut tăiței mintea ce se scaldă într-un mare gol … )

„Cât tupeu să ai, frate, să deranjezi un om prins cu totul în a NU face nimic?”

A treia oara, țârâitul a reușit să mă convingă să deschis ochii … sa-mi ridic „mușchii” de pe canapea și să apuc nemernicul de coarne.

Nu știu de unde am adunat ditamai forța, dar în final am reușit să leg doua litere laolaltă. Zic: „Da!”

Dincolo de fir, neastâmpărarea în persoana. Zice:

” Ai răspuns! Ai reușit să faci asta! Să te aplaud?”

Recunosc ca m-a cuprins și pe mine mândria. Dacă merit, de ce nu?! Să mă aplaude!

” Fă-o!” – zic. „Aplaudă-mă tare! Nici nu știi cât efort am depus sa fiu acum ochi și urechi pentru tine. Aaaaa …. și grăbește-te. Timpul e limitat. N-auzi cum mă strigă?!”

Neastâmpărata, râde cu toți dinții. Zice:

” Haideee! Aud! Țipă după tine, canapeaua. Să nu care cumva să îndrăznești să mă înșeli cu ea! Ia de la mine un pupic, împac-o și dă fuguța la mine! Acum!”

Tupeu, n-am zis?! Cum să te bagi în treburile omului, asa, ca cea mai aprigă dictatoare?! Să tai și să spânzuri, timpul liber al omului?!

A… după ordin, mi-a închis telefonul în nas.

( cică, să nu-mi de-a dreptul la replică. Să execut și să tac naibii din gură )

Mi-e dor să-mi tulburi lenea cu ordinele tale stricte! Mi-e dor de veselia ta. De tupeul tău ieșit din comun.( Recunosc că m-a exasperat întotdeauna!)

Mi-e tareee dor de tine! 

6 gânduri despre „Flash-uri

  1. Sunt prezent ! Fie ca ti-e dor fieca nu ! Sunt (inca) prezent în viata ta ! Profita de mine,nu ma pierde pe canapea,deoarece amarnic vei regreta ! Vezi,stiu si …ameninta ! Te voi urmari pâna la sfârsit,iar de nu vei profita de mine din plin,tare ma voi supara,si nu vei mai vedea frumusetea mea ! Aviz amatorilor ce ma pierd inutil ! Eu ‘Timpul’am vorbit ! Am zis !:)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

