Ești extraordinar! Superb! Talentat! Ești … copil al lui Dumnezeu!

bcdc948adc37e110c35725508e3ee0bb.jpg

Ne întrebăm mereu, plini de îndoială: 

„Cine sunt eu să fiu genial? Cine sunt eu să fiu talentat? Cine sunt eu să fiu extraordinar? Cine sunt eu să fiu superb? Adorat? Iubit? Neprețuit? Cine sunt eu să reprezint lumea întreagă a cuiva?!”

De fapt … formulăm greșit întrebarea! Corect ar fi:

„Cine sunt eu să nu pot fi toate astea?!”

Sunt copilul lui Dumnezeu! Nu-i așa?! 

Deci, pot! Am dreptul de-a fi și extraordinar și superb! Și-atunci?! De ce mă privesc mereu din cel mai urât unghi?! De ce îmi desenez limitele, strâmb? De ce sunt primul care mă condamnă? 

 

Te-ai gândit vreodată ce ne înspăimântă mai tare? Propria noastră Lumină sau întunericul din noi?!

Haideee! 🙂

Fii superb! Talentat! Extraordinar! Genial!

Fii adorat! Iubit! Neprețuit!

Fii Lumină!

Fii copilul lui Dumnezeu!

6 gânduri despre „Ești extraordinar! Superb! Talentat! Ești … copil al lui Dumnezeu!

  1. Cine se poate pune împotriva IUBIRII TATALUI,si a PUTERRII ACTIVE A DUHULUI SAU CEL SFÂNT ?!…
    Când te învaluieste cu IUBIREA SA,nu mai faci ce vrei,ci esti calauzit prin labirintul vietii ,dupa cum vrea DUHUL . Slava LUI ÎN VECI.
    ISUS HRISTOS ESTE DOMNUL !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

