… silence …

„Să-ţi spun ce este dragostea adevarata. E credinţă oarbă, umilinţă fără preget, supunere desăvarşită, incredere şi dăruire impotriva ta insuţi, impotriva lumii intregi. Dragostea inseamnă să iţi dai inima şi sufletul intreg celui care ţi le va zdrobi.” (Charles Dickens)

26 de gânduri despre „… silence …

    • O intrebare inutila. Intotdeauna, merita! 😀
      Chiar daca .. si fiindca …
      Dam totul, intr-un prezent in care credem. Daca in viitor se va dovedi ca nu s-a meritat… ar trebui cel putin sau cel mult sa zambim.
      Regretele. n-au ce cauta in vietile noastre …

      Apreciat de 1 persoană

  1. E o parere personala afirmatia lui C.Dikens.Importanta este credinta personala a fiecaruia,în particular.Daca suntem „…cu adevarat slobozi”,si nu „robii” credintelor altora,vom trai prin propria „revelatie” a ADEVARULUI ABSOLUT,fara a copia credintele altora,pentru a nu intra sub incidenta „blestemului”.(Ieremia 17:5-10)
    O duminica binecuvântata .

    Apreciat de 1 persoană

    • Dragă Iosif, nu este ceea ce gândea Dickens ca ar fi dragostea, așa cred eu! Mai curând, zicerea de pe blogul meu. Mare parte din cărțile lui stau sub semnul dragostei față de cei obidiți, abuzați, lipsiți de protecție și de dragoste, cu atenție deosebită față de copii. Cineva care a scris cu atâta sarcasm despre Vechia Anglie, dezvăluind ”crime” petrecute ziua în amiaza-mare ilustrate in memorabile personaje si atacând instituții (ex. tribunalul) si prin ele, pe diriguitorii lor, arată simtăminte inalte si mult curaj. Da, multe sumbre, altele pline de umor. Probabil și experiența personală și-a lăsat amprenta asupra lucrărilor lui. Note biografice sunt în David…, dar ar fi mult mai mult de spus…
      Ma opresc aici, dorindu-i lui Rhea, tie, Iosif, si cititorilor, Duminica binecuvântată!

      Apreciat de 1 persoană

  2. Draga Rhéa ! Dumnezeu Tatal,te iubeste în mod deosebit ! Faptul ca-ti ofer cu drag,din suflet ,iubirea de care mi-a facut parte EL,nu este un hazard,o întâmplare,iar cenzurile de care am avut parte,deasemenea,nu au fost întâmplatoare. Totul este VOIA LUI.
    „Caci Eu stiu gândurile pe care le am cu privire la voi,zice Domnul,gânduri de pace,si nu de nenorocire,ca sa va dau un viitor si o nadejde. Voi Ma veti chema,si veti pleca;Ma veti ruga,si Eu va voi asculta.Ma veti cauta si Ma veti gasi daca Ma veti cauta cu toata inima. Ma voi lasa sa fiu gasit de voi,zice Domnul,si voi aduce înapoi pe prinsi vostri de razboi; va voi strânge dintre toate neamurile si din toate locurile în care v-am izgonit,zice Domnul,si va voi aduce înapoi în locul de unde v-am dus în robie.”
    ATENTIE LA „ALUATUL” FARISEILOR !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Poate ca nu am inteles cuvintele lui Dickens, dar din experienta mea, nu cred ca e cea mai buna definitie. O inima indurerata, poate; supunere oarba si umilinta , nu . E doar parerea mea. Nu inseamna iubirea de aproape, mai ales cand poate fi personal.
    Daca are alt sens… 😊 e la fel de valabil.
    Duminica frumoasa!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Frumos!
    Culmea știi care e? Că după ce i le dai…lui, celui ce le zdrobește…se reface-n tine Inima…și tot lui i-o dai, si iarasi ti-o zdrobeste….pana-ntr-o zi. Cand o repara EL cumva, si atunci nicio zdrobire nu-ti mai atinge, practic, inima.
    Sa-ti fie prietenii aproape! Si gândurile noastre bune, toate!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

