Toamnă cu aromă de … vin! 

A început să-mi cadă frunzele …

Ieri una …. azi două ….

Mâine, poimâine, mă voi trezi în sufletul gol!

Totuși, ai să-mi spui că așa e toamna.

Un anotimp în care … ne cad toate visele!

Ne mor toate speranțele …

Nu te contrazic! Dimpotrivă! Uite!

Mă așez elegant în fotoliu … și-am să-mi torn un pahar cu vin.

Roșu. Neapărat, sec!

( cam așa a fost iubirea noastra … lipsită de gust … acră … pustie )

Da! Prima gură, o voi bea în cinstea ta și-a mea.

Apoi … îmi voi lua suficient timp, și-l voi savura până la ultima picătură.

În cinstea nebuniei de-a te îngrămădi printre boarfele, crezurile, necuvintele mele.

Îți trebuie curaj să-ți pregătești cu sânge rece, prăbușirea. Nu-i așa?

Am avut, slavă Domnului, ditamai doza!

 

Dacă-mi permiți, îmi voi aprinde și-o țigară.

( nu de alta, dar vreau să pot să-mi ascund în spatele fumului, emoția ineditului )

Mulțumesc.

Să tooooot vină tomna! 

18 gânduri despre „Toamnă cu aromă de … vin! 

Lasă un răspuns

