My wish list …

14054183_307347636283593_4667262768915019926_n

Vreau să pot sa fiu un om liber. Liber și imun in fața părerilor celorlalți.

(fie ele bune sau rele )

Vreau să pot să renunț la nevoia de aprobare, atunci când sunt năpădita de o dorința sau atunci când pur și simplu am pofta sa fumez o țigara.

Vreau sa pot sa cred cu tot sufletul in forțele proprii. Sa am curajul sa fac primul pas … și-apoi sa las sa curgă lin …… pașii următori.

Vreau sa pot rosti toate cuvintele ce-mi stau atârnate-n suflet, fără teama de ridicol.

Vreau sa fiu un om liber.

Vrea sa pot sa le spun supărărilor ( atunci când îmi vor da târcoale ) că sunt plecată să prind fluturi și sa mănânc vată de zahar.

( în cel mai frumos castel, cocoțata in cele mai înalte turnuri albe )

Am auzit ca supărărilor le este teamă de tot ce seamăna izbitor cu lumina zilei. Se vor îndepărta … nu-i asa?!

Vreau sa-mi desenez un zâmbet larg și sa pot sa defilez cu el cat e ziua de lunga …

Cineva a spus ca zâmbetul ne sta la poarta inimii precum un câine credincios, alungând orice hot de vise!

Vreau sa am o inimă care să nu devină niciodată aspră.

Vreau sa pot avea un calm constant care  sa nu obosească niciodată.

Vreau … sa pot avea atingerea ce nu va răni niciodată. ( fie ea fizica ori sufleteasca )

Si mai vreau … sa fiu un om liber.

Sa pot avea iubirea …( puternica și niciodată ascunsa! )

Vreau sa port soare in ochi și raze de lumina-n suflet.

Si pentru ca nu voi putea niciodată sa răsplătesc bunătatea celor ce mi-au fost, îmi sunt sau îmi vor fi alături … vreau sa fiu un om bun!

Cândva. Undeva. De-a lungul vieții. Dezinteresat. Din seninul inimii.

20 de gânduri despre „My wish list …

    • Da. Asa este. 🙂
      Mai demult, pe vremea cand cea mai buna prietena a mea se afla printre noi, am aflat cat sunt de importante aceste ganduri ce au puterea de-a atrage … energia pozitiva si intreg Cerul alaturi de tine.
      As vrea … ramane atarnat in eter … pe cand vreau …. vreau actioneaza! La fel cum POT infaptuieste iar „daca as putea” doar mangaie o speranta…
      Multumesc! Esti pe aceasi lungime de unda cu mine! Am aflat asta demult. Si sunt incantata! De fapt… ar trebui sa alerg putin sa te prind … am nadejde ca voi reusi!
      Altfel … ma astepti, nu-i asa?! … intinzi mana sa te ajung mai repede?
      Smaranda … linistea ta sufleteasca, despre ea vorbeam!

      Apreciat de 2 persoane

  1. Câtă vreme eşti înconjurat de oameni nu vei putea face prea multe din ceea ce ai spus. Fiindcă indiferent ce ai vrea tu, se va lovi de ceilalţi. De ce nu vor ei nu contează, nu motivul (nu critic), ci doar rezultatul(constat). Şi rezultatul este anularea ta, sau cel puţin a dorinţelor tale. Eu îţi doresc să reuşeşti Să spui apoi şi altora cum ai făcut să-l anulezi pe „trebuie” pentru a-ţi rămâne „vreau”

    Apreciază

    • Puterea de-a înfăptui pe VREAU sta ascunsa in noi înșine.
      Dar o avem…. Unii o numesc liber arbitru. Si da… sunt multe lucruri pe care la un moment dat sau altul, ni le dorim iar ceilalti – dacă alegem sa ținem cont de părerea lor – le vor respinge.
      N-a spus nimeni ca va fi ușor …. și nici ca împlinind ceea ce simt ca pot și pot pentru ca vreau … va fi catalogat drept nesimțire… nepăsare … etc
      Lu, fii atenta o secunda! TREBUIE sa-mi ascult propriul GPS – glasul inimii – ce zici?
      Singurul TREBUIE – de care merita sa ținem cont.
      APOI …pasind pe traseul indicat de propriul suflet… vom atingem, vom gusta, vom trai, rand pe rand pe fiecare VREAU fără teama de ridicol și fără urma de supărare in suflet in fata dezaprobării celorlalți!

      Apreciază

  2. În tine se află cheia fericirii tale!

    Sună a clişeu, dar încep să cred în acesta tot mai des. Să aplic această replică în tot mai multe situaţii. Să nu las pe nimeni să hotărască pentru mine, să nu depind de nimeni pentru a mă face fericită.

    Că împreună cu alte persoane se accentuează starea de bine şi fericirea, asta-i partea a doua.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

