Într-o zi …

… te voi privi în ochi… Îndelung … cu tot sufletul!

( N-am să te-a ating, de teamă să nu te strici! )

( N-am să clipesc, de teamă să nu te pierd! )

O secundă. Două. O eternitate.
Știi?! …. Viața, mi te-a furat pe nesimțite. Da. 

Mi-a lăsat în schimb, glasul …

Un rest cinstit, ar spunea ea.

Dar … nu-mi ajungi decat pe un vârf de veac.

Lăcomie? Nu.

Sete nebună de-a iubi.

De-a iubi cum știu. Cu tot ce am.

( ironic )

Iubim egal, dar în direcții opuse.

Visăm, deopotrivă …

Tu o faci în culori – vreme ce eu – trasez în creion – umbre cenușii …
Într-o zi,  poate într-un alt veac …

Te voi privi în ochi!

Îndelung … cu tot sufletul!

8 gânduri despre „Într-o zi …

Lasă un răspuns

