… mofturi …

… și uneori mi-ar plăcea ca inima să poată fotografia clipe. 

 ( Dar să o facă într-un mod profesionist ) 

Cu tot cu zambete, cu tot cu vise. Cu lacrimi. Cu doruri …. 

Un album ticărit …. cu secvențe de viață! 

Cer prea mult???

22 de gânduri despre „… mofturi …

  1. Îmi cer scuze, Rhea, că am trimis din greșeală numai finalul mesajului meu! Cum gândește omul în inima lui, așa este. Se știe că știința a descoperit că procesul neural al inimii este un participant activ în procesul gândirii. Este ca un mini-creier care nu numai că influențează percepția și procesele emoționale, dar și procesele cognitive. Evidențele de ultimă oră (vorba vine) arată că o parte a rolului inimii este de a influența creierul, verificând acuratețea și integritatea gândului. Am făcut o paranteză ca să arăt că ea, inima, chiar înregistrează clipele. O dovadă vie, transplanturile de inimă către pacienții care își amintesc clipele trăite de donator.

    Apreciază

Lasă un răspuns

