E vina mea că nu-mi ajungi?!

sweet_dreams_by_jerry8448-d8kvzpg

… și uneori mă înspăimântă gândul că te-aș putea pierde.

( Al naibii gând! Da! )

Altădată, mă cuprinde teama că ai putea să nu mă găsești niciodată!

Totuși, mă bucur de tine! Ba chiar înot într-un bine sufletesc de mare excepție.

Si mă gândesc …. întunericul – după cum bine știi – îmi paralizează și cea mai mică fărâmă de curaj. Fără tine … în lipsa ta ….

Cu siguranță îmi va lipsi teribil, lumina!

( lumină pe care ai aprins-o în suflet, încă de la începutul erei noastre. )

…lipsa ei, îmi va răpi totul!

Iubirea din sertarele vieții, monedele serilor nebune, glasul tău!

Și spune-mi, o fi normal să-i „gelozesc” pe toți, refuzând fie și numai ideea de-a te împărți cu alții? N-o fi! Zău,  dacă-mi pasă!

E vina mea că nu-mi ajungi?! 

Fii cuminte și umple-mă cu tine, până te reverși prin toți porii …

Vindecă-mi apneea și pierde-mi gândul nebun!

Încearcă!

Desenează-mi orizontul în culorile tale. Da. Alea. Cum or fi ele. Nu contează.

Pătează-mi apoi cerul – din loc în loc – cu lacrimi de zahăr.

Mulțumesc.

Iată Raiul meu!

Îți poartă numele. Glasul. Cuvintele.

11 gânduri despre „E vina mea că nu-mi ajungi?!

    • Se întâmplă uneori, sa vorbim pe limba sufletului. Direct cu el – prin el.
      Atunci – cuvintele – au puteri.
      Ca și acum.
      Mulțumesc, Potecuță! Lasa-o sa bată! Asa nebuna! 😛
      Stie ea mai bine cew si cum!

      Apreciat de 3 persoane

  1. Se spune că în iuburea…IUBIRE dai totul și primești totul, cu un amendament, dai doar din ce-i al tău. Iubirea nu este un sentiment, o emoție, o stare psihologică, sau o sugestie. Am mai spus-o, iubirea nu are nimic material, adică vibrația eu depășește pragul așa zisei materialități. Ea este o energie pur spirituală, o energie care te posedă, nu o poți poseda, nu o poți cere la comandă și nici măcar n-o poți goni, o dapă ce ai cunoscut-o cu adevărat. Iubirea este esențialmente altruistă, ea se bucurăde binele celuilalt, ea nu cere nimic pentru ea, nu are nevoie docăt de libertate. Gelozia, posesia, controlul cănd apar, putem fi siguri că nu este vorba de iubire.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

