… de la bine, in sus! 

photography-245c0332742c74b4506b2ee39afa02fd_h_large

Îmi dorm nesomnul și – mi port visul într-un timp treaz, cu ochii mari si buzele pârlite de arșița unei iubiri stranii. 

Din când în când, îmi reproșez, necuvântul! 

Altfel, sunt bine! Am renunțat demult să-mi mai ghidez pașii în stânga și-n dreapta! Din pură plictiseală!

( viața mă poartă – şi așa –  prin labiritul inverzit de lumină )

Nu mă plâng! Dimpotrivă!

Rămân fidelă inimii, oferindu-i exclusivitate!

10 gânduri despre „… de la bine, in sus! 

      • Ce te face să crezi că ”plictisul” este o stare comună tuturor oamenilor? NICIODATĂ nu mă plictisesc. De fapt plictisul este o atenționare asupra modului greșit de a trăi, că urmezi șabloanele altora.Cauza profundă pleacă de la faptul că nu facem în viață ceea ce simțim cu adevărat. Chiar meseriile nu ne sunt, în cele mai multe cazuri, după ceea ce am vrea cu adevărat să facem. Tot timpul ne aflăm în altă parte, decât am vrea să fim. Cum să nu fim plictisiți?! De fapt este o lipsă de sinceritate, de respect față de sine.Copii și animalele nu se plioctisesc, se pot bucura pentru lucruri simple.Plictiisul apare la un nivel înalt de conștiință, la cei sensibili. Atunci realizezi că ceea ce faci nu te reprezintă. Dacă nu vei accepta riscul aventurii de a fi tu însuți, atunci plictisul va deveni tot mai mare…

        Apreciază

Lasă un răspuns

