Nori verzi…

… și-o inimă plictisită. 

Bate în ritmul unui ieri împiedicat și …. nu simte nimic. 

Azi nu vrea. Nu știe. Nu-i pasă.

Și-a tatuat răsăritul printre petele dalmațiene ale vremii,

Și-a pus toată forța la dospit, 

Si-acum stă. Tolănită între doi sori. 

Îi stă umbră doar visul făcut mămăligă!  

( și praful căzut de pe ciorchinul necopt din vie ). Atât. 

13 gânduri despre „Nori verzi…

  1. Unde esti Rhéa ?! …Sper ca esti bine !!! Scriai asa frumos…mi-e tare dor de tine.Te consideram ca pe surioara mea cea mica,si-mi era drag sa-ti ‘cân’t,ca greierele la furnica ! 🙂

    Apreciază

  2. Te port în inima si-n ruga
    Si mijlocesc la Tatal meu,
    Ca nici un rau sa nu te-ajunga
    Chiar daca drumul uneori e greu.
    Ma rog sa-ti mângâie faptura
    Sa toarne-n ‘vasul’ tau ulei,
    Ca sa-ntelegi ca ea,Scriptura,
    Ascunde ‘Taina Vietii’ înlauntrul ei.

    Fii binecuvântata,tu si casa ta !:)

    Apreciază

  3. Iti multumesc,oTata,în Numele Fiului,Întâi Nascut,Hristos,ca mi-ai ascultat dorintza ,chiar daca sunt nevrednic…pacatos !


    Sa ai o noapte linistita,!Duhul Sfânt sa-ti mângâie sufletul cu pacea Lui !

    Apreciază

Lasă un răspuns

