Te rog …

859076_1181198028572159_4629613934476822698_o

… apleca-ti gândul și culege-mi de jos, sufletul rupt in  bucatele.

Ridica-mi o arca  …din ele!

O vreau simpla. Nici mica, nici mare.

O singura încăpere și-o banca de lemn brodata, fix in mijlocul ei.

Deschide-mi fereastra unui răsărit și lasă-mi pe unul din pereți, un ceas ce sta pe loc.

Nu – mi potoli vântul.

Il vreau liber și furios. Hotărât sa-i deseneze marii, un val puternic …

Arca … așează-o in mijlocul apei …

Închide-mi cerul într-un curcubeu … și pleacă!

Mi-ajunge atât! Multumesc.

( de-aici ma descurc )

Nu vreau decât un timp al meu, o mare cu valul de lapte … și -un gând.

13 gânduri despre „Te rog …

Lasă un răspuns

