Rhea & Karma

35a2cba4b152101f607aea0863032aa0

Da. Știu! 

 ….  in mod normal ești ocupată să-i faci pe ceilalți fericiți. Iarta-mi nebunia de-a te întrerupe dintr-o treabă atât de importantă. Urăsc să fac asta, dar am o întrebare. 


„Ce naiba crezi ca faci?!”

Te-am lăsat să-mi plimbi pașii de colo – colo. Ți-am lăsat inimă, teren de fotbal. Ai plimbat emoțiile după bunul tău plac, când în tabăra fericiților când in colțul celor triști. Ajunge!!!

Nu vreau să rănesc sufletul nimănui. Ce te-a apucat?!

Așa mă vrei?!

Dincolo de toată osteneala mea de-a încerca să fiu fericită, te încăpățânezi sa-mi ruinezi, rând pe rând, toate visele.

Fă-mă să înteleg.

… să nu îndrăznești să spui că sunt vinovată! Nu acum! Și nu aici! Știai foarte bine dorința mea. Ai ascultat ticăitul inimii, cu sonorul dat la maxim. 

Ești ticăloasă! Amesteci clipe, transformând viața mea într-un ghiveci urât mirositor.

Te oprești?! Mă lași să respir?!

Am nevoie de aer!

2 gânduri despre „Rhea & Karma

  1. Tu stii ca inima,sentimentele,si atât de mult vehiculatul cuvânt „DOR”,pot produce modificari comportamentale incontrolabile,atunci cînd se manifesta irational,cînd ‘valurile’ tentatiilor irezistibile îneaca ratiunea,putând provoca daune ireversibile în toate aspectele vietii.
    Poate (si sper din toata inima),CUVÎNTUL LUI DUMNEZEU,îti va fi un bun tratament !
    Poate împartasindu-te din aceasta „hrana” sufleteasca ,din care m-am împartasit si eu în aceasta seara,îti va oferi pacea interioara. Cu toata dragostea…!

    https://biblia.resursecrestine.ro/eclesiastul/9

    Apreciază

Lasă un răspuns

