Clipa aia în care lacrima stă să-mi cadă… 

( mă lupt cu ea agățată-n suflet )

Și doare! 

Al naibii de rău. 

8 gânduri despre „

  1. Cineva mă-ntreba nu demult dacă o picătură contează-ntr-un ocean. N-am știut ce să răspund.
    Știu doar că uneori o mare de lacrimi încap într-una singură, a unui prieten care suferă și-l doare, atunci când tu nu știi…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Draga Rhéa ! Exista UNUL,care sterge orice lacrima,care mîngâie orice suflet întristat,înlatura orice boala si durere,care-ti ofera cu drag vindecare fizica si sufleteasca,îti umple fiinta de pacea care întrece orice pricepere. Ma alatur suferintei,tale si-L rog pe CEL CE ESTE VIU în veci,TATAL meu si DUMNEZEUL meu, sa -ti deschida poarta îndurarii Sale sa-ti ofere mângâiere si vindecare,si sunt convins ca vei fi reabilitata ,doar sa CREZI ca sângele jertfei MIELULUI SAU,HRISTOS,are si azi putere vindecatoare pentru toti cei ce cred cu adevarat.
    FII binecuvântata si …vindecata !
    Cu toata dragostea sfânta,sincera,curata…

    Apreciază

Lasă un răspuns

