Sa fie … ciocolata! Multa!

chocolates-3d-printing

De ce ?!

Simplu. Fara sa scoată un cuvânt, îmi îmbrățișează toate simțurile …

Nu pune niciodată întrebări.

Ma înțelege din priviri. Si ma accepta. De fapt … se sacrifica, fără sa scoată un cuvânt.

E fina, dulce, amara, neagra, alba, cu alune… cu migdale!

……………………………………………..

Da. Ciocolata.

Absolut magica!!!  Nu-i asa?!   😛

Cine mai dorește? Cine mai poftește?! 

45 de gânduri despre „Sa fie … ciocolata! Multa!

  1. Îmi faci poftă de-o ciocolată cu alune… aceea pe care nu o am acasă, printr-un sertar uitat. Ploaia puternică de afară mă face să mă pierd pe un alt tărâm, lipsit de dulcegării.
    Dar nu-i nimic, mâine va fi a mea!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Întâmplarea face sa citesc acest articol în timp ce mănânc ciocolata. 🙂 Si nu orice ciocolata, ci una topita de căldură, apoi întărită în frigider sub forma de calup, pe care l-am spart în bucăți (ca sa pot sa mănânc) cu o baioneta. 🙂 Mi se pare ca are alt gust decât atunci când are forma ei tipica.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

