Nu știu cum se face…

293311-smoking-girl

 …. dar nebuniile îmi ies întotdeauna!

( cu chestiile normale întâmpin dificultăți … )

19 gânduri despre „Nu știu cum se face…

  1. De ultima sau penultima boacănă râd singură și azi.
    La magazin mă adresez acelui domn cu „ dacă pot să vă ajut cu ceva”. El se uită lung prin mine iar eu cred că nu m-a înțeles. Avem mulți clienți care nu înțeleg germana.
    Mă aplec un pic spre el și rostesc tare și rar:
    -Kannst du mich verștehe…? (poți să mă înțelege?)
    Observ că se abține greu să nu râdă, moment în care imi dau seama că m-am făcut de miraz.
    -Ba da, ba da… răspunde el cândva într-o germană perfectă. Mă gândeam doar dacă am nevoie de ajutor sau nu.

    Apreciat de 1 persoană

  2. „Stim,în adevar,ca Legea este duhovniceasca,dar eu sunt pamântesc,vândut rob pacatului.
    Caci nu stiu ce fac: nu fac ce vreau,ci fac ce urasc.
    Acum,daca fac ce nu vreau,marturisesc prin aceasta ca Legea este buna.
    Si atunci,nu mai sunt eu cel ce face lucrul acesta,ci pacatul care locuieste în mine.
    Stiu,în adevar,ca nimic bun nu locueste în mine,adica în firea mea pamânteasca,pentru ca, ce-i drept,am vointa sa fac binele,dar n-am puterea sa-l fac.
    Caci,binele pe care vreau sa-l fac,nu-l fac,ci raul,pe care nu vreau sa-l fac,iata ce fac !
    Si daca fac ce nu vreau sa fac,nu mai sunt eu cel ce face lucrul acesta,ci pacatul care locuieste în mine.
    Gasesc dar în mine legea aceasta; când vreau sa fac binele,raul sta lipit de mine.
    Fiindca dupa omul dinlauntru îmi place legea lui Dumnezeu,dar vad în madularele mele o alta lege,care se lupta împotriva legii primite de mintea mea si ma tine rob legii pacatului,care este în madularele mele.
    O , nenorocitul de mine ! Cine ma va izbavi de acest trup de moarte ?…
    Multumiri fie aduse lui Dumnezeu,prin Isus Hristos,Domnul nostru !…Astfel dar,cu mintea,eu slujesc Legii lui Dumnezeu: dar cu firea pamânteasca,slujesc legii pacatului.

    Apreciază

  3. atata timp cat inca mai repsiram… avem posibilitatea sa reparam orice… repet… orice… boacana…
    iar dupa un timp… sigur radem cu pofta de toate boacanela facute…
    zi frumoas iti doresc…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

