Am învățat …

13041309_1099166166843761_4509957113053415782_o

„Am învățat ca uneori poți spune ca ti-e foame, doar din priviri. Daca cineva va vrea sa te audă, te va auzi. Iar alteori, poți urla folosind o portavoce, ce vrei tu, iar urechile celorlalți vor rămâne astupate și sufletul tau va flamanzi in continuare.”

6 gânduri despre „Am învățat …

  1. În general,având auzul bine dezvoltat,tacerile de pe unele bloguri sunt rezultatul constiintelor încarcate de vinovatia propriilor erori si înselaciuni,atunci când adevarul demasca fariseismul în care majoritatea traiesc o viata surogat cu vise ce nu se vor realiza niciodata. Eu sunt un visator autentic,însa visurile mele sunt reale,si aplicabile în timp,ramânand statornic în credinta si iubirea neconditionata în Hristos Isus,(Mesia) Eliberatorul fiintei rationale din lanturile tentante,înselatoare,ale minciunii;
    Doar traind ADEVARUL omul este cu adevarat liber,iar UNICUL ADEVAR ESTE EL…

    Apreciază

Lasă un răspuns

