Maybe … maybe not!

woman-water-color-painting-emma.preview

… și poate că viața, înseamnă cu totul altceva.

… poate că nu e deloc vorba despre „să devenim atleți, balerini, ingineri, medici”… posibil să fie exact opusul. Să NU devenim nimic din ceea ce nu suntem … de la bun început.

… și poate că, renunțând la a ne mai lăsa cârpiți, modelați, dirijați in stânga sau dreapta… poate, am putea afla… și poate ne-am putea manifesta EXACT așa cum am fost plăsmuiți să fim.

Si poate… dacă am îndrăzni, am putea fi Noi.

Noi, pur și simplu.

De la un capăt la altul!

6 gânduri despre „Maybe … maybe not!

  1. Acest „Maybe…maybe not !”,scoate în evidebta relativitate,nesiguranta,îndoiala,incertitudine,deci lipsa esentiala a valorii autentice a CREDINTEI !
    „Si fara credinta este cu neputinta sa fim placuti Lui ! Caci cine se apropie de Dumnezeu trebuie sa creada ca EL este si ca rasplateste pe cei ce-L cauta.”

    Apreciază

    • un simplu gând … Unul al meu, fără a avea vreo legătură cu credința mea.
      L-as putea numi ” trezire” …
      In mod cert, viata înseamnă mult mai mult de-atât. Noi am cam transformat-o într-o alergătură de colo-colo, Intr-o „abracadabra” plina de magie, o formula prin care ne transformam lumea intr-o celula care in final ne tine captivi… fraieri!
      Trudim zi după zi sa devenim ceea ce au devenit ceilalți. Imitam. Ne xeroxam traiul dupa cel al vecinilor…al rudelor… al prietenilor Si in truda asta nesfârșită, abandonam sufletul in josul listei cu priorități… de-acolo al meu ” maybe” …
      Cand STIU … si CRED ca viata ar trebui centrata in jurul si de jur imprejurul INIMII.
      Al sufletului.
      Atunci am fi in mod sigur NOI! Opera lui Dumnezeu.

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

