Uneori

image

… uneori iți vine să te rătăceşti printre razele soarelui şi să nu mai vrei să găseşti „drumul” ce te-ar putea scoate de-acolo.

… şi uneori iți vine mai uşor să-i vorbeşti lui Dumnezeu decât să le vorbeşti oamenilor.

… uneori iți vine să vrei să respiri doar prin intermediul curcubeului şi să vrei să bei doar picurii de ploaie….

… uneori ai putea … dar nu vrei!
… alteori ai vrea … dar nu poti!

Duminica binecuvântată, dragilor!

7 gânduri despre „Uneori

  1. Cât de greu îi este omului sa puna în practica conjugarea Cuvintelor,(Verbelor) esentiale existentei autentice, ‘A fi,A avea,A vrea,A putea…’ Într-adevar suntem atât de neputinciosi si vulnerabili în lupta cu SINELE,însa…
    „Daca nu ramâne cineva în Mine,este aruncat afara ,ca mladita neroditoare si se usuca,apoi mladitele uscate sunt strânse,aruncate^^in foc si ard. Daca ramâneti în Mine si daca ramân în voi cuvintele Mele,cereti orice veti vrea si vi se va da. Daca aduceti multa roada,,prin aceasta Tatal meu va fi proslavit si voi veti fi astfel ucenicii Mei. Cum M-a iubit pe Mine Tatal,asa v-am iubit si Eu pe voi. Ramâneti în DRAGOSTEA Mea.
    Daca paziti poruncile Mele,veti ramâne în dragostea Mea,dupa cum si Eu am pazit poruncile Tatalui Meu si ramân în dragostea Lui. V-am spus aceste lucruri pentru ca bucuria Mea sa ramâna în voi si bucuria voastra sa fie deplina.”

    Apreciat de 1 persoană

  2. Reson! Uite de pilda ieri, duminica, de, am ratacit mai toata ziua printre razele soarelui si mi-a fost atit de bine incit cu greu am renuntat la rataciri. Astazi mi-as dori sa fac acelasi lucru, dar intrucit munca ma cere, n-am avut incotro si a trebuit sa renunt la rataciri.
    Si inca ceva, cu Dumnezeu n-am reusit sa ma conversez, inca. In general, si mai tot timpul, prefer sa le vorbesc oamenilor. Motivul ar fi ca doar asa pot primi un raspuns si incropi o conversatie 😉 De fapt asta-i si ratiunea blogului. Cred.

    Apreciază

Lasă un răspuns

