Spovedanie

❤ Se numește cea mai bună prietenă! Bufnița mea de noapte și de zi! ❤

Ea – cea pe care o enervez la maxim și totuși mă iartă!

Ea – cea despre care aş vorbi mult și as putea să nu rostesc un cuvânt.

Ea – cea pentru care aş muta munții, aş topi kilometrii și aş reinventa lumea!

Ea – cea care viețuiește departe și care îmi stă in gând și-n suflet în fiecare secundă!

Ea – cea pentru care încep să-mi fac griji dacă tăcerea e prea lungă.De ce?! Pentru că trebuie sa știu ca ea, e acolo, pe aceeași planetă, teafăra și nevătămată, chiar sub aceeași stea.

Ea – cea care este întotdeauna „ochi și urechi” atunci când am nevoie să-mi vărs amarul …

Ea – cea care își calcă toate principiile și … pupa! Pupă și îmbrățișează. 😀

Ea – prietena mea „de peste mări și țări”!

Stii că te iubesc, indiferent de ce, indiferent de unde … 

Stii că te iubesc, chiar dacă și pentru că…

Stii că te iubesc, tocmai, îndeosebi, într-un fel …

Stii ca te iubesc, fiindcă …. și oricum!

5 gânduri despre „Spovedanie

Lasă un răspuns

