Vreme bună, vreme rea …

Girl_In_Rain_Wallpaper_04.jpg

O lacrimă îmi poartă la subraț, curcubeul.
Nu ştiu ce anotimp m-a apucat!
Cert e că s-au instalat clopotele furtunii …
Mi-e frig in suflet, mi-e dor in gand…
Răstorn pătura de zahăr învechit şi curg …
Mă scurg în mii de lacrimi reci ….
E cod portocaliu de vânt puternic.
Tun şi fulger!
Tremur … o bună bucată de padure,
Oftez … o bună bucată de timp,
Si-mi cânt … o bună bucată de suflet!

Nu-mi cade însă nicio frunză! … nici vorbă de toamnă!

4 gânduri despre „Vreme bună, vreme rea …

Lasă un răspuns

