Minte- mă !

 

SwanLove

Minte-mă!
Plimbă-mi gândul sugrumat prin Cerul nopții …

Să cazi pe-un gând de ceruri n-ar fi atât de rău – zic!

Arată-mi cu degetul steaua polară. Smulge o părticică din ea, poți ?? Hai, fă-o pentru mine! Sau minte-mă! Mi-e tot una….
Acum, atinge-mi sufletul cu praful ei imaculat. Dacă mă doare, am sa te mint și eu.
Picură-mi visele-n culori!
Zboară-mi teama departe … ( dacă poți )
Dacă nu … minte-mă!
Aruncă-mi poveşti până-n fundul stomacului …. încolăcește-le strâns să nu le pierd niciodată!
Zâmbește-mi! Sau plânge-mă-n lumină! Poți ??
Ridică-te pe vârful inimii și trage-mă cu tine … până dincolo de Ieri!
Hai s-alergăm printre spicele genei ca doi nebuni ce suntem! Vrei?
Propun apoi să ne smucim pe derdelușul fruntii până jos … între două bătăi de ceas.
Departe … rostogoliti în albul verdelui din palma, vom răstălmăci timpuri!
Pe-al tău …într-o punte de unde decolează cocorii ….
Pe-al meu … într-un bazar al Marocului …
Pe-al lor … în orizonturi transparente ce te duce dincolo de pumn!

Da-mi o lună plină și-o vară cu pomi înalți!
Un vânt rece și o scufiță!
Un cal potcovit și-o alee unde să alerg la pas mărunt!
Ascunde-mă între degetele lumii ….și minte-mă că pot!
Că vreau o zi după Mâine!
Că stiu …

13 gânduri despre „Minte- mă !

    • Aliosa… habar n-am! WordPress a ales aleator un numar de blog-uri pe care le urmaresc si le afiseaza acolo! Cand am ales wiedget-ul ma gandeam ca vor aparea toate… parese ca nu!
      Sincer – n-am fost atenta la acest detaliu. Voi incerca sa repar „greseala!”….
      Un sfarsit de saptamana fain!

      Apreciază

Lasă un răspuns

