Am vrut … As vrea…

image

Am vrut ….As vrea ….
Sa pot opri timpul!

Sa-l tin captiv in temnița eternității, cu ochii tai privindu-ma!
O lume întreagă însa, îmi leagă cuvântul de pleoape și-mi face jobenul sa uite formula magica…

Intre timp, ne lăudam ca putem rosti „HocusPocus” pe vârful limbii și sa scoatem din pălărie coconașul pufos!

Am vrut … As vrea…
Sa desprind gămălia ce mi te tine strâns in mijlocul inimii!

Zici ca o sa doară?!
Nu-i nimic! Toate trec!

Am vrut … As vrea…
O lume întreagă!

Una … in culorile curcubeului!
O lume in care doua inimi sa bată sincron!
O lume in care sa respiram iubire in stare pura!

Am vrut … As vrea…

21 de gânduri despre „Am vrut … As vrea…

  1. Care timp?! Psihologic nu există așa ceva, este o amăgire, atâta timp căt PREZENTUL este însăși eternitatea. Iubirea este NUMAI în stare pură, cine ne împiedică s-o respirăm prin toți porii? Cu siguranță… NOI ÎNȘINE.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dupa ce Einstein ne- a omorat cu relativitatea si Universul curb, fizicienii au descoperit spatiul tetradimensional, a carui a patra dimensiune e timpul, spatiul finit, dar fara margini, unde putem pierde sau regasi tot ce vrem: zmeie, baloane, iubiri..

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pot sa o spun cu mana pe piept, langa regiunea inimii si nu cum s-ar spune „cu mana pe inima”, ca daca ai fi asa sa fiu cu mana pe inima, as fi un chirurg(ceea ce nu e cazul) sau un mic sadic, ciudat , psihopat (asta e discutabil 🙂 ) ca esti una din poetele mele preferate. De cand am inceput sa te citesc, am fost uimit de scrierile tale. Nu mi-e rusine sa o recunosc. Esti superba! ❤ Asa ca, sa continui sa scrii. Sa nu te lasi de acest sport al versurilor. Sufletul meu e legat cu o pecete de poemele tale. Le voi adora mereu. Sa ne traiesti si sa scrii la fel de impresionant.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Conjugarea verbelor a fi,a vrea,a avea,la singular,determina o separare individualista,egocentrica,posesiva,egoista,a fiintei de semeni cerc închis,secret,tainic,aparent protector,însa înselator si distrugator al valorilor autentice,ce se regasesc în pluralul partasiei cu semenii,a deschiderii,eliberarii,renuntarii,sacrificarii acestor nonvalori,ce provoaca suferinte,chinuri, moartea spiritului,sufletului si în final al trupului,care „arde si mistuie” din interior spre exterior fiinta prinsa de aceste „lanturi vesnice”…:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

