Accepti acest negot, iubire?

image

Imi sufli oboseala din suflet?
( imi speli te rog )
Gandul prafuit in minciuna,
Privirea obosita de roua…
Sarutul ingenunchiat in fata pacatului,
… si zarea?!

Tu ce mai faci, iubire?!
Si tu respiri greoi?!
Iti sta si tie plumb pe geana?!
De ce-ai lasat tacerea intre noi?

Imi poti inapoia luna?!
( Aseaza-o, te rog exact in mijlocul noptii )
Daca vrei, iti dau in schimbul ei, imbratisarea!

Tremuri, iubire?!
Poftim! Ia-mi dragostea si-acopera-ti simtirea.
Mereu spuneai ca ti-e bine aproape de inima…
( chiar langa minutar )

Stii? Ma gandeam ca-i fara rost apusul…
Ca am pierdut parfumul diminetilor de mai…
Dar, vezi?! M-a inselat cu totul intuitia…
( amurgul mi te-a asezat in prag )

Iti dau nesomnul tot,
Imi dai la schimb visarea?!

12 gânduri despre „Accepti acest negot, iubire?

  1. IUBIREA nu se negociaza ! IUBIREA se ofera NECONDITIONAT ! Eu ti-o ofer din suflet,caci sunt un om bogat,iar CEL ce-a stat în locul meu pe cruce EL,ADEVARUL UNIC,ucis în trup,apoi resuscitat,prin HARUL SAU mi-a dat IUBIREA ,nu pentru ca as fi meritat. EL,HRISTOS,CUVÂNTUL ÂNTRUPAT,prin DUHUL SAU CEL SFÂNT în suflet mi S-a revelat.
    Sper sa simti cu adevarat ca prin cuvinte simple îti ofer IUBIREA neconditionat…din toata inima.:)

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cât de frumos! Ca un zbor. Fiecare strofă.. un pas de suflet..
    „Imi poti inapoia luna?!
    ( Aseaza-o, te rog exact in mijlocul noptii )
    Daca vrei, iti dau in schimbul ei, imbratisarea!”
    Pentru că.. atunci când doi își oferă unul altuia, din suflet, ceva, orice.. nu e nici dat, nici luat, e doar îmbrățișare. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

