Duminica binecuvântată

d80ff18dd5a73d2caae255fd09e8c8ef

„Nu de la soare îmi vine lumina, el doar mi-o încălzeşte…”

… așteptam mereu o altfel de iubire… niciodată nu suntem mulțumiți de felul in care ne iubesc cei pe care ii iubim… Totuși, cele mai adevărate declarații de iubire, stau ascunse in cele mai neînsemnate cuvinte …

Daca am putea asculta fiecare Ai grija de tine, fiecare Odihnește-te, fiecare Te aștept, fiecare Te îmbrățișez, nu doar cu urechile ci mai ales cu sufletul, ne-am da seama cu siguranță cat de iubiți suntem de fapt…

Duminica binecuvântată, dragilor.

Va îmbrățișez cu mare drag, pe toți, fără excepții.

7 gânduri despre „Duminica binecuvântată

  1. În spatele cuvintelor,dincolo de „barierele”metaforelor,”ascunse” de peudonime ,se afla întotdeauna un suflet scump,creat „dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu”.
    Te îmbratisez,suflete drag, cu toata iubirea ce mi-a pus-o Tatal,în fiinta mea.
    Fii binecuvântata.

    Apreciază

Lasă un răspuns

