Punct si de la capat!

image

Primeste-mi gandul in bratele tale, stimate Do major
Azi vreau sa-mi cant dorul!
Vreau sa alunecam pe derdelusul claviaturii, in cel mai vesel ritm posibil!
Sa fie Allegetto!
Sa fie bucurie!

Tristete, tu poti sa pleci!
Cat vezi cu ochii!
N-am sa-ti simt lipsa! Dute!
Sa nu privesti inapoi!
( N-am s-o fac nici eu )

Pastreaza tu lacrima, dezamagirea, neincrederea…
Lasa-mi doar paranteza unei sperante…
Si o raza violet! Atat!

12 gânduri despre „Punct si de la capat!

Lasă un răspuns

