Rugă

90554_1

Dumnezeu sa te odihnească-n pace, suflet drag!

 

Alina-i truda, Doamne

Îmbrățișează-i disperarea și iartă-i clipa unui gând nebun!

Odihnește-i oboseala unei vieți nenorocite,

Într-un veac de liniște pura!

Cuprinde-o în bratele Tale, Doamne!

Șterge-i lacrima nesfârșită, muta, neagra!

Iubește-o! 

9 gânduri despre „Rugă

  1. N-am sa fiu niciodata în masura,sa-I multumesc lui Dumnezeu ,pentru IUBIREA LUI DESAVÂRSITA,ce-mi umple azi sufletul meu. Iar supraplinul se revarsa,peste al tau suflet de dor,uscat de seceta si vânturi,IUBIREA Sa,te mângâie usor…

    „Fiindca Ma iubeste”,zice Domnul,”de aceea îl voi izbavi; îl voi ocroti,caci cunoaste Numele Meu.
    Când Ma va chema, Îi voi raspunde: voi fi cu el în strâmtorare,îl voi izbavi si-l voi proslavi.
    Îl voi satura cu viata lunga si-i voi arata mântuirea Mea.”

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

