Spovedanie

ballet-painting-andrew-atroshenko

 

Ceilalți … voi, cei ce formați de jur împrejurul meu – lumea întreagă …

Sunteți liberi sa vorbiți …… sa spuneți orice despre mine.

Ba chiar ma puteți alunga de lângă voi! Ma puteți răni! Ma puteți uita!

( Si o veți face negreșit – la un moment dat! )

Ma veți jigni, ma veți folosi, ma veți provoca … ba chiar ma veți umili când și când!

Dar nu veți putea niciodată sa-mi furați ceea ce știu, niciodată sa -mi luați ceea ce sunt, niciodată ceea ce simt … niciodată ce-am în suflet!

Va accept însă – pe toți!

Pe voi – cei ce ma iubiți – cei ce ma apreciați – cei ce ma ajutați sa merg înainte, dincolo de ploi, de furtuni, de soarele torid …

Pe voi – cei ce ma lingușiți, urmărind trofee ascunse – ce ma linșați, dorind căderea mea ca pe cea mai mare victorie – ce ma invidiați, apaudand silențios, pasul meu împiedicat!

Pe voi – superiorii mei! Voi – cei ce sunteți dincolo de orice închipuire … voi – cei ce le cunoașteți pe toate ….

Accept toate cuvintele voastre. Atât cele ce-mi mângăie ființa din creștet pana la vârful degetelor de la picioare, cât și pe cele tip sabie – cuvinte ce taie în carne vie, cuvinte ce au puterea de-a sapa cicatrici „tranșee’ … dureroase, întunecate, reci ….

Accept și mărturisesc, ca datorita cuvintelor voastre, atitudinilor voastre – ma plimb necontenit pe calea dinspre Rai și Iad. Uneori ma revolt, plâng, îmi pierd speranța, alteori învăț zborul dincolo de culmi, zâmbesc, țopăi de fericire.

Raman conștientă ca nu sunt nici cea mai buna, nici cea mai fără de pata, nici cea mai sincera, nici cel mai indispensabil prieten.

Sunt exact asa cum suntem cu toții! O imperfecta!

51 de gânduri despre „Spovedanie

  1. Daca iubirea unui anonim,neînsemnat,fara „blog”sau „facebook”,conteaza pentru tine,te îndemn,cu toata dragostea,continua sa mergi înainte,alergând,ignorînd obstacolele,iar de vei obosi,continua sa mergi,chiar si mai încet,si daca nu vei mai putea merge nici încet,târaste-te,însa niciodata nu abandona pe CALEA ,ADEVARULUI spre VIATA autentica,a fericirii eterne.:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

