Întâlnire karmica

Urmărind materialul de mai sus, pot spune cu tărie ca am avut cel putin 3 întâlniri karmice in aceasta viata. Cu siguranță nu mi-am întâlnit INCA sufletul pereche.

Voi?

Ati simțit vreodată, ceva atât de intens vis-a-vis de o alta ființă umana, încât sa va poată trimite cu gândul la o întâlnire karmica, respectiv – suflet pereche?

11 gânduri despre „Întâlnire karmica

  1. Daaa. Pana de curand, nu credeam in asa ceva. Crestineste vorbind, nu e posibil. Si totusi nu am gasit alta explicatie atunci cand am intalnit un om total strain dar cu care simteam ca ma cunosc de o vesnicie, puteam sa ii destainui orice-fara retineri, ne simteam si ne intuiam perfect starile… De atunci ma tot documentez pe acest subiect inepuizabil. E adevarat si ca acesti oameni revin in viata ta cu un scop si atunci cand lectia e invatata , dispar la fel de discret cum au aparut. Intalnirile karmice le traiesti la alta intensitate…

    Apreciat de 1 persoană

    • Absolut. Am simtit si eu cam acelasi lucru si fara sa stiu initial despre este vorba, totusi … ma simteam intr-un fel „acasa” atunci cand petreceam timp cu fiinta ce tocmai mi-o scosese in cale karma…
      Pe vremea in care mi se intamplase pentru prima data o astfel de intalnire, nu stiam mai nimic despre aceste posibilitati, nu cunoasteam nici macar termennul de karma dapai cu ce se mananca… daaaar, tocmai acea intalnire karmica a avut menirea de a-mi dezvalui tainele ascunse ale omenirii ..
      Alaturi de acea fiinta am descoperit ” wow” – ul pe care pana atunci imi fusese ascuns vederii ….
      Vreme buna, am redescoperit minunile lumii in care traim si-apoi, cand misiunea karmica si-a facut datoria… ne-am vazut fiecare de drum…. ma rog, da! Asa a fost!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

