Acum

image

Imi vine uneori sa-mi furisez fiinta in casuta covrig a melcului…

Sa intru acolo pe-ascuns si sa inchid oblonul privirilor ce ma dezbraca de speranta! Da! Sa pun lacat glasului ce ma acuza de nestiinta, de  nepricepere, de dezinteres, de rea vointa si apoi sa-mi proptesc gandul pe fruntea neteda a zilei!
Sau a noptii!
Cu siguranta mi-as odihni pe canapeaua nadejdii toate crezurile si-as respira cu pofta pana in fundul plamanului, bucuria de-a putea fi ceea ce sunt dincolo de trup si minte.

Cateodata imi vine sa uit tot!
Sa-mi spal fruntea de incruntarile vietii si sa aplic masca iertarii de jur imprejurul ochilor….
Sa cuprind intr-o sarutare toata splendoarea unui veac si sa tresar din atipeala abia in asfintit, cand satula de nesomn sa ma strecor in afara lui „nu pot”… daruind soarelui sansa de a-mi topi din ghetarul ce-mi tine pieptul prizonier de-atata timp….

Si ma gandesc, ce-ar fi daca acest „cateodata” ar fi acum.
Sa imi aduc fricile pe marginea prapastiei ce-mi desparte credinta de necredinta si sa le rostogolesc domol, pana in fundul Iadului….
Fara pic de regret, sa-mi parasesc dezamagirile in frunzisul prafuit al lui „ieri” si sa ridic fruntea, cuprinzand cu toata dorinta pruncului, Cerul cu toate promisiunile lui.
Sa imi abandonez secundele in carca Timpului nemasurat, si sa ma infrupt din mierea necunoscutului….

Acum…

11 gânduri despre „Acum

Lasă un răspuns

