Hai sa vorbim!

image

Hai sa vorbim!
Sa vorbim mult! Despre orice!

Asa vom putea mentine focul ce ne mistuie, construind de jur imprejurul nostru – vapaia – ce ne intretine zborul…

Sa vorbim!
Sa vorbim mult!
Sa nu inchidem cuvintele intr-o carapace…
Pentru ca stii?! ….. le vad transforamandu-se in firicele de nisip, apoi unindu-se si formand pietre….
Pot vedea clar, cum tacerea devine tot mai serioasa, vad pietrele, mana-n mana, ridicand fortarete…

Hai sa vorbim!
Sa vorbim mult! Despre orice!
Ma tem ca aceste ziduri nu vor stinge doar vapaia dar ne vor tine departe….
Departe de cuvinte… departe unul de celalalt!

Hai sa vorbim!
Sa vorbim mult! Despre orice!

Fara cuvinte, ma inunda un soi de ger siberian!
Fara tine, ma inspaimanta haul…
Fara noi … secundarul imi raneste clipa! O ucide!
Trecand mai mult in ciuda, ca un lider in fata inimilor noastre!
Stampiland o sentinta definitiva, irevocabila, trista!

44 de gânduri despre „Hai sa vorbim!

  1. Când vine vorba de cuvinte şi… vorbe, te poti baza pe mine. Ştii prea bine că îmi place să „bat câmpii”.
    Ce ger siberian? Cu mine–doar o flacără veşnic arzândă! Să nu te îndoieşti! Doar să mă laşi să vorbesc şi mai ales să ignori „gogomăniile” pe care le voi spune. Nu este greu, nu? Trebuie să depui şi tu ceva efort, îţi dai seama. Nu pot face eu totul!

    Apreciat de 1 persoană

  2. „La început era Cuvântul…”
    „Si Cuvântul S-a facut trup…”
    „…cuvintele pe care vi le-am spus Eu sunt duh si viata.”
    „Daca ramîneti în cuvîntul Meu,sunteti în adevar ucenicii Mei;veti cunoaste adevarul si adevarul va va face slobozi.”

    A vorbi „mult”,despre „orice”,personal,consider ca o mare pierdere al timpului,si fiecare clipa irosita „oricum”,este o pierdere irecuperabila ,inconturnabila,a pretiosului si miraculosului dar*VIATA* oferit fiecaruia dintre noi de DUMNEZEUL CREATOR,din dragoste pentru EL,iar prin El si pentru noi….

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

