S-a facut senin … in mine!

image

S-a facut senin in mine!

Infinitul albastru imi curge lin, traversand rand pe rand, fiecare celula.
Imi potolesc setea cu o gura mare de aer si-mi stavilesc foamea topind un nor pufos in cerul gurii…

S-a facut dimineata-n mine!

Am pus in cui camasa noptii si-am imbracat rochia-nflorita a primaverii.
Simt pielea adulmecand pe nesimtite lumina zilei…
Vad parul cum danseaza samba,
Si simt indragosteala unei priviri mirate de frumos!

S-a facut lumina-n mine!

S-a topit pana si smoala din gandurile noptii…
Mijlocul zilei!
Si-apoi amurgul…

S-a facut senin in mine!

Cu cer de jur imprejurul iubirii,
Cu stele din loc in loc,
Cu vise in fiecare noapte si visuri mari de-a lungul zilei!

S-a facut senin in mine!

12 gânduri despre „S-a facut senin … in mine!

Lasă un răspuns

