Hello :)

image

“Pot rezuma în două cuvinte tot ce am învățat despre viață: merge înainte.”

Am dezlipit cu greu un sărut, buzelor…
Se încăpățânase sa păstreze pentru zile negre cam tot ce avea!
Soapte, menite sa trezească iubiri,
Cuvinte, gata sa incurajeze,
Săruturi capabile sa redea viata…
Le împletise ghem și refuza sa-mi deschidă orizontul.
A cuibărit totul in dosul palmei,
A pus sigil pe dorințe și a tras oblonul îngălbenit de timp peste ele!
Si-a asigurat cântecul picurat al toamnei și acum respira…

Respira mireasma cireșului abia inflorit și se înfrupta copios din albastrul primăvăratic.

( Cred și eu – buze dulci ) …

Totuși … i-am răpit dintre degete, sărutul …
( Hoata! )
Sa nu ma prindă sfârșitul de veac – fără, zic!
Apoi…
Am făcut-o pentru voi!
Vreau sa impart! … cam tot ce ascunde ea cu atâta patima!

Si-atunci va îmbrățișez cu drag – din drag – pe voi, cei mai dragi!
Îndrăznesc chiar sa pun o vorba buna, sfârșitului de săptămână – tot pentru voi! Facă cumva sa fie darnic… sa-și pună raze-n par și sa încălzească inimi!

Inimile voastre! 😀

44 de gânduri despre „Hello :)

  1. Doamne,câta frumusete! Câte cuvinte de dragoste,câta caldura blânda,mângâietoare,precum razele de soare ce’ating pamântul rece si umed,producând miracolul trezirii la viata,o viata noua, metamorfozata de an(o)timpurile ce-si lasa an de an amprenta peste „pamântul framântat”de vreme

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

