Am nevoie … de tine!

8178012239_caaaa84754_z

Culeg flori de mac din labirintul  unui degetar…

Si deși sunt lipsite de  parfum, pot sa le simt culoarea cum mi se prelinge printre gânduri.

O amorțeală îmi sta pe vârful limbii… 

S-ar cobori de-a lungul punții dintre vis și realitate, dar și-a pierdut patina, traversând de-a curmezișul –  doua iubiri.

S-au oprit secundele-n mine ….

Doar o dorință ticăie mut dincolo de vârful ascuțit al inimii!

Am nevoie de mâinile tale!

Urnește-n mine, pasul următor!

Rotește-mi cheița în sensul bun al dorințelor și pune secundarul sa-mi arate fix privirea ta!

M-am oprit, vezi bine, în fata unui semafor indecis ce-și plimba culorile de jur împrejurul străzii, nelăsând loc decât unui sărut …

Imi lipsesc buzele tale!

Topește-mi roua în petale arămii și smulge-mi țepii unui apus în lacrimi!

Strânge-mi pumnul lângă copacul cunoașterii și zdrobește-mi capul vicleanului ce-mi desenează în mii de feluri –  păcatul …

Am nevoie de mâinile tale!

Urnește-n mine, pasul următor!

Rotește-mi cheița în sensul unor clipe nebune …

…Nebune de dorul tău!

22 de gânduri despre „Am nevoie … de tine!

  1. Am rămas fără cuvinte (:

    Ai scris prea frumos, îmi cade o lacrimă din ochiul stâng, rar mi se întâmplă asta…ființa îmi vibrează, iar inimă se zbate în palme căci a ieșit din piept deja. A bătut atât de tare încât era să o pierd…

    Mulțumesc pentru o așa stare! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. Draga „Rhéa”…esti …geniala.:)
    Când esti”FECIOARA”, „MIREASA”,e normal sa fii nerabdatoare,”nebuna de dorintza”,concentrându-ti toata atentia spre momentul celebrarii „NUNTII”,orbita de sentimentul IUBIRII AUTENTICE,VII,,acest „foc mistuitor,tare ca moartea”,ce are putere sa înlature absolut orice obstacol,pentru atingerea celei mai înalte culmi ale IUBIRII,ce va avea loc abia în „NOAPTEA NUNTII”,cînd te vei „CONTOPI CU MIRELE”,si veti deveni UN SINGUR TRUP”: „DOI INTR-UNUL PENTRU ETERNITATE”

    Apreciază

  3. Cu riscul de a fi cenzurat,blamat si alungat,sunt obligat sa scriu ADEVARUL…din IUBIRE pentru EL,si-L voi scrie,chiar daca e transant si dureros,iar când voi fi îndepartat,cenzurat sau blamat,ma voi retrage docil,fara a ma simti frustat,si nu voi mai reveni pentru a provoca rani sufletesti,greu cicatrizabile pe care le lasa ascutisul SABIEI, CUVÄNTULUI LUI DUMNEZEU.:)
    „Inca putzina,foarte putzina vreme,si „CEL ce vine va veni,si nu va zabovi.Si cel neprihanit va trai prin CREDINTA,dar,daca da înapoi,sufletul MEU nu gaseste placere în el.”
    …”Dar când va veni FIUL omului,va gasi EL CREDINTA pe pamânt ?”

    Apreciază

    • Cuvântul Domnului nu provoacă răni sufleteşti. Cuvântul care este spus cu două înţelesuri însă, deranjează. Mai ales când îl foloseşti pe cel al Domnului în scopuri oarecum neclare, amestecate cu gânduri lumeşti.
      Adevărul este relativ. Se ştie. Cel lumesc, evident. Şi să te foloseşti de cel Dumnezeiesc pentru a îţi putea traduce trăirile, iarăşi nu mi se pare prea creştineşte.
      Evident, este doar o impresie. A mea. Şi nu, eu nu sunt dintre cei ce consideră că deţin adevărul absolut. Pot fi la fel de bine în eroare. Atâta doar că am dreptul să-mi spun părerea. No offense!

      Apreciat de 1 persoană

      • Draga „lu”.Niciodata nu-mi voi permite sa amestec materia si lucrurile materiale percepute de simturile firesti,cu dimensiunea elevata spirituala a perceptiei „ungerii” Duhului Sfânt,(cel de-al sacelea simtz),deoarece,din amestecul luminii cu întunericul,rezulta „obscuritate”,iar între „rece” si „clocot” exista „caldicel”,stare pe care Dumnezeu nu o agreaza.
        În alta ordine de idei,sa stii tu si toti cei ce-mi cititi interventiile pe blogurile unde sunt acceptat,ca nu comentez cu un scop personal,egoist,ci din IUBIRE pentru ADEVARUL ELIBERATOR,de care, prin mila,îndurarea si harul lui Dumnezeu am beneficiat din belsug,si tare m-as bucura ca si altii sa fie eliberati de prejudecatile,religiilor,traditiilor si dogmelor ce-i tine pe cei slabi într-o robie sufleteasca,prin legi instituite de oameni inteligenti,care interpreteaza ADEVARUL,pentru a beneficia de pe urma acestuia,contrar LEGII LUI DUMNEZEU,care prin FIUL SAU ne-a aratat PRACTIC ADEVARATA LEGE ,prin sacrificiul de la GOLGOTA. Te întreb si întreb pe toti cititorii,care dintre conducatorii religiosi traieste asemeni FIULUI omului pentru a-i accepta doctrina?
        Tu,ca si multi alti „crestini”,m-ati alungat de pe blogurile voastre,iar eu m-am conformat dorintelor voastre,desi intuiam ca voi fi atacat si în „casele” altora. Cu toate acestea va iubesc pe toti si toate asa cum sunteti constient ca sunteti în primul rînd oameni,creati de acelasi UNIC DUMNEZEU,”dupa chipul si asemanarea SA. Daca TATAL meu va IUBESTE,eu de ce nu v-as IUBI.Nici moartea nu poate sta în calea IUBIRII .:)

        Apreciază

        • Eu nu am instituit nicio lege, nu ma consider nici inteligenta si cum spuneam mai sus nu detin nici adevarul absolut.
          Nu ma poti intreba nimic, fiinda nu vei gasi raspuns la mine. Nu cunosc pe nimeni dintre cei ce conduc prin religie. Nu stiu , deci cine traieste ca Isus.(ti se intampla cumva?)Dupa mintea mea, absolut niciun pamantean, oricat de bine ar cunoaste legile si faptele Sale.
          Si cum spui ca ” nu-mi voi permite sa amestec materia si lucrurile materiale percepute de simturile firesti,cu dimensiunea elevata spirituala a perceptiei „ungerii” Duhului Sfânt”,? In chiar comentariul facut pe textul Rheei faci lucrul asta. Si nu este prima data cand print-un comentariu duci intelesurile intr o zona obscura. E drept ca nu pot sa spun ca ramai la „caldicel” .In comentarii pui chiar clocot, cum bine zici. Mi se pare insa ca nu este cel potrivit.
          Asrea toate sunt gandite bineinteles de mintea mea, care, cum spuneam mai adineauri este destul de saracuta.

          Si nu atac pe nimeni. Doar imi spun o parere, asa cum mi-am format-o. Si nu este ceva format de gratis, sunt cateva lucruri care m-au condus la ea.
          Si iubeste-ne. Dar o face Dumnezeu , nu?

          Apreciat de 1 persoană

      • …Iar daca citesti Biblia si o percepi cu „intelepciunea elevata care vine de sus”,vei fi de acord cu mine ca indiferent de aspectele si/sau formele prin care se manifesta acest sentiment al Dragostei,nu poate sa fie rau,tocmai pentru ca DUMNEZEU E *DRAGOSTE* ETERNA fara început sau sfârsit,un perpetuum mobile ciclic,infinit.:)

        Apreciază

        • Eu nu detin „intelepciunea elevata care vine de sus”. Vezi-asta este defectul meu. Si probabil diferenta dintre noi. Eu, inca sunt om, adica pamantean. . Si da, chiar sunt de acord ca Dragostea este ceva ce indiferent de forma pe care o ia, nu poate sau nu trebuie sa fie ceva rau. Dar, imi place sa fie bine definita atunci cand este vreo referire la ea.

          Apreciat de 1 persoană

    • 😛 Ia uite, tu „mori” p-aici de dragul cuvintelor iar eu am rămas fără ele! Ha!
      Mulțumesc Andrei! O adevărată plăcere sa „atac” acest subiect despre care se poate scrie cel putin un ocean de vorbe „dulci” …..
      Seara frumoasa alaturi de cei mai dragi oameni!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

