Învață-ma sa ard

tumblr_nubhgnzbMc1spqlu6o1_1280.jpg

Îţi aminteşti plaja ?

Nisipul ei ciobit si …scoicile dure ce-mi sângerau talpa,

Dansul pescăruşilor isterici…

Îţi aminteşti ?

( Mă priveai arzând în întunericul absurd al mării )

Învaţă-mă să mor în noaptea tristă a vieţii si să mă nasc arzând dintr-o picătură de rouă,

Să dansez ţopăind pe valuri…. Să ţip isteric alături de ei ! Să ard! Să fiu cenușă!

Şi apoi să mă nasc vie!

12 gânduri despre „Învață-ma sa ard

  1. Singura cale spre absolut,spre metamorfoza materiei,spre desavârsirea fapturii,este FOCUL MISTUITOR AL IUBIRII SFINTE sacrificiul sinelui,CALEA UNICA A CRUCIFICARII MATERIEI (gates of Heaven),trecerea la nivelul elevat SPIRITUAL;ETERN…
    „Isus a zis: „Eu sunt Calea,Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decât prin Mine.”

    Apreciază

  2. IUBIREA ADEVARATA e un foc mistuitor al inimii,”O FLACARA A DOMNULUI” ce arde continuu,mistuind materia în totalitatea ei,transformând-o în spirit (duh).
    Numai arderea materiei poate elibera sufletul din „^nchisoarea” trupului fizic atasat de pamînt,eliberându-l sa-si ia zborul spre vesnicie,în locurile ceresti, pregatite de Hrisos Isus,prin jertfa de la Golgota.
    „Hristos,de asemenea,a suferit odata pentru pacate,El,Cel neprihanit,pentru cei nelegiuiti,ca sa ne aduca la Dumnezeu.El a fost omorât în trup,dar a fost înviat în duh, în care S-a dus sa propovaduiasca duhurilor din închisoare,…”

    Apreciază

  3. Ești ca un foc albastru ce-mi mistuie Cuvântul…
    Ți-ar lua doar o clipire, să-mi văpăi tot adâncul,
    Să-mi arzi iubind în suflet, orice val de îndoială,
    Că voi renaște viu, în valuri de cerneală.
    Cu mult nisip în plete, cu gândurile goale,
    Calc valurile sparte în malurile tale,
    Îmi regăsesc penița pe pagina durerii,
    Și te aștept în rânduri să-mi cazi în faptul serii.

    Apreciază

Lasă un răspuns

