…lângă mine!

❤  Un prieten adevărat e mai preţios ca un înger. ❤

20 de gânduri despre „…lângă mine!

  1. „Cine îsi face multi prieteni îi face spre nenorocirea lui,dar este un prieten care tine mai mult la tine decât un frate.”
    „Prietenul adevarat IUBESTE oricând si în nenorocire ajunge ca un frate.” …(Proverbe)

    „Nu este mai mare DRAGOSTE decât sa-si dea cineva viata pentru prietenii sai.
    Voi sunteti prietenii Mei daca faceti ce va poruncesc Eu.”…(Ioan)
    ………………………………………………………………………………………………………………………………………….
    Îngerii au fost,sunt, si vor fi mereu printre noi.Cei ce vor privi prin ochii IUBITORI ai lui Hristos,îi vor percepe,si vor dori totdeauna compania lor.:)
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………
    „Îngerul Domnului tabara în jurul celor ce se tem de El si-i scapa din orice primejdie.”…(Ps.)

    „Caci El va porunci îngerilor Sai sa te pazeasca în toate caile tale,si ei te vor duce pe mâini ca nu cumva sa-ti lovesti piciorul de vreo piatra.”…(Ps.)

    „Si,fiindca Lot zabovea,barbatii aceia i-au apucat de mâna pe el,pe nevasta-sa si pe cele doua fete ale lui, caci Domnul vroia sa-i crutze; l-au scos si l-au lasat afara din cetete.”(Gen)

    „Dumnezeul meu a trimis pe îngerul Sau si a închis gura leilor,care nu mi-au facut nici un rau,pentru ca am fost gasit nevinovat înaintea Lui…” (Dan.)

    Apreciază

    • @bulgaridesentimente
      Personal,cred ca sunt multi ce „pot debita si crede asa ceva”.

      „El a raspuns:”Am fost plin de râvna pentru Domnul,Dumnezeul ostirilor,caci copii lui Israel au parasit legamântul Tau,au sfarâmat altarele Tale si au ucis cu sabia pe prorocii Tai;am ramas numai EU SINGUR,si cauta sa-mi ia viatza!”
      ………………………………………………………………………………………………….
      „Dar voi lasa in Israel SAPTE MII de barbati,si anume pe toti cei ce nu si-au plecat genunchii înaintea lui Baal si al caror gura nu l-au sarutat.”

      Apreciază

Lasă un răspuns

